ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر؛

" هر مامور پلیس، یک آمر به معروف"

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۸:۵۸
کد خبر: ۴۷۳۷۵۹
 هر مامور پلیس، یک آمر به معروف
فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح " هر مامور پلیس، یک آمر به معروف" به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خبر داد .

به گزارش برنا از اصفهان، سردار"عبدالرضا آقاخانی" در جمع کارکنان انتظامی استان با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار رضایت کامل خود را از عملکرد مجموعه نیروی انتظامی ابراز کردند که بزرگترین نعمت و افتخار برای ما محسوب می شود.

وی به نکاتی مهم در بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان بر توجه به کلانتری ها و پاسگاه ها به عنوان سرانگشتان نیروی انتظامی و همچنین تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی توسط ماموران پلیس تاکید کردند که این موضوعات در دستور کار ویژه این فرماندهی قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه امروز ناجا در خط مقدم و خاکریز اول دفاع از حریم ولایت قرار دارد عنوان داشت: امروز سرباز ولایت بودن بزرگترین نعمتی است که خداوند به مجموعه نیروی انتظامی عنایت کرده و باید با اطاعت از فرامین و رهنمودهای ایشان قدر این جایگاه را بدانیم.

سردار آقاخانی ،توجه به ترویج، بسط و گسترش فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در بین کارکنان نیروی انتظامی را یکی دیگر از نکات مهم در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان این نیرو عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع همواره مورد تاکید سلسله مراتب ناجا بوده و باید تک تک عناصر این نیرو در اشاعه این فرهنگ ناب پیش قدم باشند.

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح " هر مامور پلیس، یک آمر به معروف" به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خبر داد و گفت: تک تک عناصر نیروی انتظامی راست قامت پشت سر ولایت ایستاده اند و این مجموعه که شامل افراد دلسوز، هوشیار، با بصیرت و اثر گذار هستند قطعاً عمل، رفتار و حرف آنها در امنیت پایدار جامعه نیز موثر خواهد بود و ان شاء اله جامعه با پلیس متقی و با ایمان به سمت تعالی پیش خواهد رفت.

سردار آقاخانی با بیان اینکه نظام اسلامی و مردمی ما هر روز از سوی دشمنان قسم خورده خود با تهدیدات جدیدی روبه رو است اظهار داشت: در این زمینه نیروی انتظامی توجه ویژه ای به ارتقای توان جسمی و رزمی و عملیاتی و سرعت عمل در مواقع حساس دارد و این آمادگی، اشرافیت و توان بالا همواره در بدنه نیروی انتظامی وجود دارد.

این مقام انتظامی، ماموریت های پایان سال، اجرای برنامه های نوروزی و تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 را از جمله برنامه های آتی این فرماندهی برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم با همت و تلاشی که در بین نیروهای انتظامی وجود دارد همانطور که همیشه این نیرو در تمام مقاطع و همه ماموریت ها سربلند بیرون آمده بتواند در ماموریت های آتی نیز موفق شود.

 

نظر شما