رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس اظهار کرد:

مدیریت شهری سعی میکند خدماتی که به شهروندان ارائه میکند پایدار و ماندگار باشد

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۸:۳۹
کد خبر: ۴۷۳۹۰۹
مدیریت شهری سعی میکند خدماتی که به شهروندان ارائه میکند پایدار و ماندگار باشد
لیلا اجرلو گفت، ارائه هر چه بیشتر و مطلوب تر خدمات در سطح شهرستان قدس نیازمند تعامل سازنده و هر چه بیشتر بین دستگاه های خدماتی است.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، لیلا اجرلو در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر قدس اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در هر لحظه به دنبال این است که بتواند خدماتی که به شهروندان ارائه میکند پایدار و ماندگار باشد که در این راستا نیازمندی هایی وجود دارد.

 

وی افزود: یکی از این نیازمندی ها بحث تعامل دیگر دستگاه های خدمات رسان در سطح شهرستان است که اگر این مهم وجود نداشته باشد هرگونه تحرکی که توسط شورا و شهرداری صورت میگیرد با مشکلاتی روبرو میشود که باعث هزینه دوباره و گاها چند باره میشود.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس بیان کرد: این موضوع را لازم است دیگر دستگاه های خدمات رسان در سطح شهرستان مانند آب ، برق ،تلفن و گاز که تعدد انشعاب بسیار بالایی را در شهرستان دارند مورد توجه بیشتر قرار دهند و با اتمام به موقع و درر اسرع وقت پروژه های خود دستان ما را برای خدمت مضاعف در سطح شهر باز بگذارند.

 

آجرلو گفت: تعداد قابل توجهی از معابر و کوچه های شهر قدس هم اکنون نیاز رسیدگی در حوزه زیر سازی و رو سازی است که قبل از اقدام برای اسفالت لازم است دیگر  دستگاه های خدمات رسان پروژه های خود را در ان مناطق به پایان برسانند تا با این تعامل بتوانیم اقدام جهت روسازی آن معابر را انجام دهیم که این مهم باعث افزایش ماندگاری خدمات و کاهش هدر رفت هزینه ها میشود.

 

وی در خاتمه متذکر شد: البته این موارد را در گذشته نیز به دیگر دستگاه های خدمات رسان اعلام کرده ایم و امید است این تعاملات به سمت و سویی برود که دیگر شاهد این نباشیم که بعد از پایان پروژه ها و تکمیل معابر  دوباره شاهد این باشیم که دستگاه های حفاری به جان ان معابر افتاده اند چرا که این مهم باعث کاهش هدر رفت بیت المال شده و رضایتمندی مردم  را در پی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز