مدیر کل ورزش وامور جوانان استان لرستان درواکنش به معرفی گزینه دولت برای وزارت ورزش وجوانان::

سلطانی فر بهترین گزینه است / مجلسی ها فرصت سوزی نکنند

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۳:۴۱
کد خبر: ۴۷۳۹۳۰
سلطانی فر بهترین گزینه است / مجلسی ها فرصت سوزی نکنند
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در خصوص انتخاب دکتر سلطانی فر از سوی ریاست محترم جمهور برای وزارت ورزش و جوانان افزود:دکتر سلطانی فر بهترین گزینه است ومجلسی ها فرصت سوزی نکنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان،درواکنش به معرفی گزینه دولت برای وزارت ورزش وجوانان، علی یاور عزیزپور افزود: دکتر سلطانی فر بهترین گزینه است و امیدواریم مجلسی ها تعلل نکنند و وزارتخانه را بدون وزیر رها نکنند.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: گزینه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی برای وزارت ورزش و جوانان از مدیران مجرب و خوش نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که در هر منصبی قرار گرفته است منشا خدمات و برکات ارزنده ای بوده است.
 
دکتر عزیزپور در ادامه با اشاره به تلاش های دکتر گودرزی گفت: زحمات دکتر گودرزی در وزارت ورزش و جوانان قابل چشم پوشی نیستند. ایشان در دوره مشکلات عدیده اقتصادی توانستند با تدابیر، برنامه ریزی ها و اجرای بهینه خود گامهای موثری در رشد وزارت ورزش و جوانان بردارند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان افزود: هر برنامه ریزی که دولت دارد به طور حتم صلاح می داند که فردی توانمند را برای وزارت ورزش و جوانان معرفی کند و سلطانی فر بهترین گزینه است و امیدواریم مجلسی ها تعلل نکنند و وزارتخانه را بدون وزیر رها نکنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همکاری نمایندگان و وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی هرچه آنچه مد نظر رئیس جمهور و دولت است به ثمر رسد چون که تعلل بیشتر به ضرر ورزش خواهد بود.

 

نظر شما