بمنظور بررسی مسکلات روستائیان در شهرستان ورامین:

مدیرکل امور روستایی استانداری تهران در از روستاهای بخش مرکزی بازدید کرد

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۶:۴۹:۴۸
کد خبر: ۴۷۴۱۴۶
مدیرکل امور روستایی استانداری تهران در از روستاهای بخش مرکزی بازدید کرد
سلیمانی راد در بازدید از بخش ها و روستا ها گفت: بزودی و با هماهنگی معاونت فنی استانداری تهران نقشه توسعه روستایی و شاخصهای توزیع اعتبارات تدوین و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، مدیرکل امور روستایی استانداری تهران تهران با حضور در شهرستان ورامین از روستاهای عبدل اباد و احمد اباد بخش مرکزی ورامین بازدید کرد.

در این بازدید بخشدار مرکزی ورامین امیرحسین خسروی دهیار  روستای عبدل اباد و منصور تاجیک دهیار روستای  احمد اباد  سلیمانی راد مدیر کل امور روستایی استانداری را همراهی کردند.

سلیمانی راد در این بازدید گفت: بزودی و با هماهنگی معاونت فنی استانداری تهران  نقشه توسعه روستایی و شاخصهای توزیع اعتبارات تدوین و ابلاغ خواهد شد.

وی طرح هادی روستای و اجرای ان را مهم دانست و افزود؛ برنامه های روستا و بخشداری باید در راستای طرح هادی انجام شود و در این روستاها نیز برهمین اساس پروژه ها انجام می شود.

بخشدار مرکزی  ورامین نیز در این بازدید روستایی گفت: حجم کار در روستاهای بخش مرکزی حمایت بیشتر استانداری از دهیاران را میطلبد

مصطفی حیدری افزود:نیروی انسانی ، ماشین الات ، اعتبارات و توجه به توزیع عادلانه امکانات از سوی استانداری میتواند  موجبات توسعه روستاهارا فراهم آورد.

وی تاکید کرد :لزوم بازنگری در طرحهای هادی روستایی با توجه به رشد جمعیت و تغییر سرانه های موجود امری ضروریست و بخشداری مرکزی ورامین خواستار تسریع در الحاق زمینهای مناسب به بافت روستایی است.

تاجیک دهیار احمد آباد در بازدید مدیر کل و جلسه بررسی مشکلات روستا گفت:اداره ورزش و جوانان  در خصوص مسائل ورزشی و زمینهای موجود در روستا در جهت استفاده بهینه در امر ورزش ، همکاری لازم را نداشته و ما از این وضعیت به شدت گله مند هستیم

خسروی دهیار عبدل آباد نیز گفت:دهیاری عبدل آباد با توجه به جمعیت ساکن در آن نیاز مبرم به تخصیص بودجه جهت ساختمان دهیاری دارد

خاطر نشان میگردد، سلمانی راد مدیر کل  روستایی  استانداری تهران جهت بررسی مشکلات و ظرفیتهای روستاهای بخش جواداباد  از چند روستای بخش  خمراه  بهمراه بخشدار و دهیاران این روستاها نیزبازدید کرد.

 دراین بازدید مدیر کل امور روستایی استانداری تهران از مسائل و مشکلات مربوط به روستاهای بخش جواد آباد از نزدیک دیدن کرد و دکتر حیدری بخشدار جواد آباد ضمن تشکر و قدردانی از حضور ایشان، خواستار رفع مشکلات روستاهای بخش جواد آباد شدند.

د بخشدار جوادآباد در این بازدید ضمن تشریح اقدامات انجام یافته در دولت یازدهم در بخش جوادآباد، عمده مشکلات روستاهای این بخش شامل ساختمان دهیاری ها، ماشین آلات عمرانی و خدماتی، ایستگاههای آتش نشانی، راههای دسترسی خطرناک و  آب شرب روستایی را مطرح و خواستار پیگیری و رفع مشکلات مذکور شد.

دهیاران روستاهای موسی آباد بختیاری، خالدآباد، حصار حسن بیک و زواره ور نیز به بیان مسایل مربوط به روستاهای خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز