استاندار هرمزگان در دیدار با وزیر زیرساخت ها و محیط زیست هلند:

ظرفیت های هرمزگان زمینه ساز توسعه روابط اقتصادی با هلند است/ وزیر زیرساخت هلند: کشور هلند می تواند در زمینه توسعه بنادر همکاری مناسبی در هرمزگان داشته باشد

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۶:۵۴:۱۴
کد خبر: ۴۷۴۱۴۹
ظرفیت های هرمزگان زمینه ساز توسعه روابط اقتصادی با هلند است/ وزیر زیرساخت هلند: کشور هلند می تواند در زمینه توسعه بنادر همکاری مناسبی در هرمزگان داشته باشد
استاندار هرمزگان گفت: ظرفیت های هرمزگان می تواند زمینه ساز توسعه روابط تجاری و اقتصادی و سرمایه گذاری با کشور هلند باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در دیدار با وزیر زیرساخت ها و محیط زیست هلند با بیان اینکه استان هرمزگان منطقه مناسبی برای سرمایه گذاری است، عنوان کرد: امیدواریم ظرفیت های هرمزگان بتواند زمینه ساز توسعه روابط تجاری و اقتصادی و سرمایه گذاری با کشور هلند باشد.

وی ادامه داد: هرمزگان ظرفیت ها و پتانسیل های خوب و مشابهی با کشور هلند دارد که از جمله آن ظرفیت های دریایی و ساحلی این استان است که می توان از آنها در جهت تقویت روابط بهره برد.

استاندار هرمزگان افزود: کشتی سازی، بنادر و تاسیسات دریایی و بندری از ظرفیت های مهم هرمزگان برای سرمایه گذاری است.

جادری گفت: خوشبختانه پس از برجام شاهد حضور مقامات عالی رتبه و سفرای کشورهای مختلف در هرمزگان هستیم.

هلند می تواند در زمینه توسعه بنادر همکاری مناسبی در هرمزگان داشته باشد

ملانی شولتزفان هیگن وزیر زیرساخت ها و محیط زیست هلند نیز در این دیدار با بیان اینکه به همراه هیئت بلند پایه تجاری به ایران سفر کرده ایم، اظهار داشت: در این سفر علاقه داشتیم از استان هرمزگان نیز بازدید داشته باشیم چون این منطقه همواره برای ما مهم بوده و هلندی ها از سال 1632 میلادی در این منطقه حضور داشته و مراودات تجاری بسیاری داشته اند.

وی ادامه داد: در این سفر افراد متخصص در زمینه بنادر و دریانوردی ما را همراهی می کنند و می توانیم در این زمینه همکاری خوبی در استان هرمزگان داشته باشیم.

وزیر زیرساخت ها و محیط زیست هلند افزود: بندر شهید رجایی بندرعباس از نظر لجستیکی و دسترسی شناورهای بزرگ، بندری حائز اهمیت و قابل توجه محسوب می شود و ما نیز در کشور هلند بنادر بزرگی داریم که زیرساخت هایی عالی دارند و دروازه ورود به اروپا محسوب می شوند.

شولتزفان هیگن تصریح کرد: در این سفر تلاش می کنیم ضمن بازدید از ظرفیت های هرمزگان، تبادل اطلاعات و تکنولوژی داشته باشیم و در زمینه توسعه بندری، نگه داری و لایروبی بنادر می توانیم همکاری خوبی با هرمزگان داشته باشیم.

وی گفت: در کنار توجه به توسعه اقتصادی ما برای حفظ محیط زیست نیز مسئولیت داریم و باید در این زمینه کمک لازم را داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز