به همت معاونت پیشگیری شهرستان ملارد برگزار شد:

کارگاه تخصصی علل روان شناختی در زوجین

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۹:۳۷
کد خبر: ۴۷۴۱۷۲
کارگاه تخصصی علل روان شناختی در زوجین
کارگاه تخصصی با موضوع تبیین علل روان شناختی خیانت در زوجین به منظور ارتقا سطح دانش و آگاهی مشاوران خانواده در جهت ارائه تکنیک های درمانی در کلینیک ها در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، کارگاه تخصصی بررسی علل روان شناختی خیانت در زوجین با حضور تعداد 60 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته روان شناسی و تدریس دکتر هادی صفری در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.

گفتنی است در این کارگاه در مورد موضوعاتی از قبیل اختلالات شخصیتی و روانی در خیانت، تاثیر روابط قبل از ازدواج، میزان نقش شبکه های اجتماعی و رسانه های فارسی زبان در تغییر باورهای ارزشی زمینه ساز خیانت، سبک ارتباطی و زندگی زوجین، شناسایی شخصیت های مستعد خیانت و ازدواج های پر خطر، شیوه های مداخله درمانی در خیانت زوجین، بررسی خیانت از دیدگاه عصب روانشناختی و روان شناسی تکاملی و انواع و شکل های خیانت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است کارگاه فوق به همت معاونت پیشگیری شهرستان ملارد و عباس زمانیان کارشناس پیشگیری و همکاری موسسه مدیران جوان برگزار و با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان روبرو شد.

کارگاه تخصصی علل روان شناختی در زوجینکارگاه تخصصی علل روان شناختی در زوجین

نظر شما