نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

موکب ها باید چهره پلید دشمنان و مظلومیت و حقانیت اهل بیت(ع) را به زائران نشان دهند

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۷۴۲۱۶
موکب ها باید چهره پلید دشمنان و مظلومیت و حقانیت اهل بیت(ع) را به زائران نشان دهند
آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی افزود: باید راویانی برای افزایش آگاهی مردم در رابطه با جنایات آل‌سعود و دشمنان جبهه‌های شرک مستقر شوند تا چهره پلید دشمنان و مظلومیت و حقانیت اهل بیت(ع) را به زائران نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در جلسه ستاد اربعین حسینی افشای جنایات آل سعود و دیگر دشمنان نظام را از یکی از مهم‌ترین امور موکب‌های فرهنگی دانست و اظهار داشت: موکب‌های فرهنگی مستقر در نجف و کربلا علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی، برگزاری نماز و ادعیه باید راویانی برای افزایش آگاهی مردم در رابطه با جنایات آل‌سعود و دشمنان جبهه‌های شرک مستقر شوند تا چهره پلید دشمنان و مظلومیت و حقانیت اهل بیت(ع) را به زائران نشان دهند.

وی افزود: مهم‌ترین شاخصه مکتب اهل بیت(ع) مظلومیتی است که امام حسین(ع) تحمل کردند و در طول این تاریخ تنها متوکل عباسی 14 بار حرم شریفه این امام را تخریب کرد که در برابر این پیشامدها هنوز سربلندی و سرافرازی مکتب اهل بیت(ع) زبانزد عام و خاص است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حرکتی برای عاشقان آن حضرت است، گفت: در برابر این تهاجم بی‌رحمانه و همه جانبه جبهه‌های شرک این حرکت بسیار تأثیرگذار است و ارائه خدمات امنیتی، بهداشتی و رفاهی به این زائران خود نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و جلوه با شکوه این حرکت و جلب توجه 8 میلیون نفر جمعیت جهان است.

وی تصریح کرد: موکب‌های مستقر در استان مشکلاتی را خواهد داشت که اگر هیئتی برای نظارت بر این موکب‌ها باشد و راهنمایی‌های صورت گیرد موجب سربلندی و سرافرازی ملت ما است.

مدیریت جح و زیارت استان نیز در این جلسه اظهار داشت: سامانه سماح توسط سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شده و این سامانه روزهای اعزام را مشخص کرده است و در بحث نذورات و کمک‌های نقدی از طریق حساب بانکی نیز زیر نظر همین سامانه است.

محمد ساغرچی بیان کرد: تا قبل از عاشورا 4 هزار نفر در این سایت ثبت نام کردند که تا الان این رقم به 10 هزار نفر رسیده است و تمام تذکرات نظیر تذکرات بهداشتی، رفاهی و غیره توسط بروشورهایی به زائران ارائه می‌شود.

وی افزود: با توجه به جنایاتی که آل‌سعود در سال‌های متوالی و به خصوص در فاجعه سال گذشته در حریم امن الهی بر علیه مردم انجام دادند دو موکب فرهنگی در نجف و کربلا مستر شده تا علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی چهره دشمنان را آشکار و جنایاتشان را افشا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز