مدیرکل اداره ورزش وجوانان لرستان :

رشد ۲ برابری میزبانی مسابقات ورزشی کشوری در استان /افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی، ورزشی

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۳:۳۴
کد خبر: ۴۷۴۲۲۶
رشد ۲ برابری میزبانی مسابقات ورزشی کشوری در استان /افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی، ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از رشد دو برابری میزبانی مسابقات ورزشی کشوری در این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، علی یاور عزیزپور به فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان طی سال ۹۴ و شش ماه اول سال ۹۵ اشاره کرد و اظهار داشت: این اداره کل موفق شد در سطح وزارت ورزش و جوانان رتبه برتر در حوزه پژوهش را کسب کرده و جزو پنج استان برتر در این زمینه باشد.

وی به افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی، ورزشی در سطح استان طی این مدت اشاره کرد و گفت: از جمله پروژه های افتتاح شده در این مدت می توان به افتتاح سالن چند منظوره «هلوش» پلدختر، سالن سقف کوتاه «ده نوروز»، سال سقف کوتاه «رازان»، سالن بوکس بروجرد، خانه کوهنورد بروجرد و خانه اسکواش خرم آباد اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: افتتاح سالن ورزشی شهرستان دوره چگنی، افتتاح سالن های باستانی در شهرستانهای بروجرد، الیگودرز، نورآباد و کوهدشت، افتتاح چمن مصنوعی در شهرستان های دورود و نورآباد، استانداردسازی سالن مسابقات شهید «چاغروند» خرم آباد و محوطه سازی مجموعه تختی خرم آباد از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

عزیزپور اضافه کرد: از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان لرستان طی یک سال و نیم اخیر می توان به ایجاد پایگاه قهرمانی سالن قاضی آباد، خانه شطرنج لرستان، خانه وزنه برداری استان، خانه پینگ پنگ لرستان، آکادمی پرتاب های دو و میدانی استان و ایجاد خانه کشتی در شهرستان های کوهدشت، پلدختر، الشتر و نورآباد اشاره کرد.

وی به رشد دو برابری میزبانی مسابقات کشوری در لرستان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: همچنین در زمینه کسب عناوین قهرمانی ملی، بین للمللی، آسیایی و جهانی شاهد رشد ۱۱۳ برابری استان نسبت به سال گذشته هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز