استاندار قم:

تعامل بین‌بخشی زمینه خدمات‌رسانی شایسته به مردم را فراهم می‌کند

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۷:۴۶
کد خبر: ۴۷۴۲۳۷
تعامل بین‌بخشی زمینه خدمات‌رسانی شایسته به مردم را فراهم می‌کند
استاندار قم گفت: تعامل و همکاری‌های بین بخشی، زمینه خدمات‌رسانی شایسته به مردم را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در نشست تعاملی فرماندهی انتظامی استان قم با شهرداری که در محل ساختمان مرکزی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد طی سخنانی از ابتکار عمل مدیران این دو سازمان در تشکیل چنین نشستی قدردانی کرد.

وی با بیان این که هیچ نهاد و سازمانی به تنهایی قادر به انجام وظایف خود نخواهد بود، بر لزوم تقویت همکاری‌های بین دستگاهی در استان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در پرتو روحیه هماهنگی و تعامل، فضای همکاری بسیار خوبی در بین نهادها و دستگاه‌های استان شکل گرفته است.

استاندار قم با اشاره به فواید شکل گیری چنین فضایی گفت: امیدوارم برکات این تعاملات و همکاری‌ها نصیب مردم شریف قم شده و مسائل و موضوعات مختلف استان با تفاهم و گفتگو حل شود.

صادقی با تقدیر از برگزاری سلسله جلسات و نشست‌های هم اندیشی بین شهرداری و نیروی انتظامی، امنیت اجتماعی را یکی از مقولات مهم و نیازمند همکاری فرادستگاهی عنوان و ابراز امیدواری کرد که این دو نهاد از این فرصت به بهترین شکل ممکن در راستای خدمات رسانی به مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به حجم بالای تردد موتورسیکلت در قم و حوادث و بی نظمی‌های ترافیکی ناشی از این مسأله، افزایش تعاملات مجموعه مدیریت شهری با ناجا در این حوزه را مهم و ضروری خواند و گفت: رفع این معضل در قم نیازمند اقدامات فرهنگی و اجتماعی است که باید در قالب یک کمیته مشترک فرهنگی انجام شود.

استاندار قم همچنین بر لزوم تلاش برای ارتقای فرهنگ ترافیکی در قم تاکید و تصریح کرد: باید با همکاری و تعامل مناسب، زمینه و بستر لازم برای اصلاح و تغییر فرهنگ رانندگی را فراهم آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز