معاون فنی آموزشی ستاد منطقه ۲۰:

نمودار آمار سرشماری در این منطقه سیر صعودی داشته و پیشرفت خوبی دارد

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۷۴۲۶۷
نمودار آمار سرشماری در این منطقه سیر صعودی داشته و پیشرفت خوبی دارد
15هزار خانوار توسط 98 آمارگیر در منطقه جنوب تهران در شش روز اول سرشماری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، همزمان با دومین مرحله سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا پایان روز ششم 15هزار خانوار توسط 98 آمارگیر در منطقه 20 تهران سرشماری شدند.

معاون فنی آموزشی ستاد منطقه 20 با بیان اینکه سرشماری در این ستاد به خوبی در حال پیشرفت است، گفت: نمودار آمار سرشماری در این منطقه سیر صعودی داشته و پیشرفت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه برآورد ما در شهر ری 117هزار و پانصد خانوار است، گفت: مأموران سرشماری هر روز مشخصات  40 خانوار را ثبت می کنند که انتظار می رود تا پایان مهلت سرشماری به برآورد مورد نظر برسیم.

قاسمی با اشاره به تقسیمات سیاسی شهرری تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که ساکنان این منطقه در ثبت نام اینترنتی داشته اند، کد 12رقمی آماری برخی از خانوارها در سایت مرکز آمار همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی مرکز آمار، ساکنان شهرریبایستی در سامانه شهر تهران و ساکنان باقرشهر، کهریزک و ... شهرستان ری را انتخاب می کردند که برخی خانوارهای منطقه به اشتباه شهرستان ری را انتخاب کرده اند و دچار مشکلاتی در همخوانی کدها بوجود آمده که درنتیجه این خانوارها لازم است به صورت حضوری سرشماری شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز