معاون بانوان استانداری قزوین:

یکی از مهمترین دغدغه های بانوان بحث اشتغال است

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۹:۲۶
کد خبر: ۴۷۴۴۱۲
یکی از مهمترین دغدغه های بانوان بحث اشتغال است
مریم بیدخام گفت: هم اکنون یکی از مهمترین دغدغه های بانوان بحث اشتغال است که این مشکل با هم افزایی دستگاه های اجرایی قابل حل می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مریم بیدخام معاون بانوان استانداری قزوین در دیدار با هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ضمن بیان اشتغال به عنوان مهم ترین دغدغه بانوان خواستار حمایت وی از بانوان توانمند استان و حل مشکلات آنان با هم افزایی میان دستگاه های اجرایی شد.

بیدخام ضمن اظهار خرسندی از وجود توانمندی در میان زنان استان تاکید کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های بانوان بحث اشتغال است بنابراین این معاونت در نظر دارد با برگزاری "نمایشگاه توانمندی های بانوان استان" شرایط خوبی را برای زنان توانمند در عرصه تولید صنایع دستی، کشاورزی و محصولات خانگی فراهم کند که این امر با هم افزایی و حمایت سایر ارگان ها و دستگاه های اجرایی ذیربط محقق می شود.

وی با بیان اینکه نمایش توانمندی های بانوان از اهداف این نمایشگاه است افزود: نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار، تبیین توانمندی ها و دستاوردهای بانوان به‌ منظور اشتغال زایی بیشتر از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان می باشد به گونه ای که بتوانند تولیدات و محصولات خانگی‌ خود را به مخاطبین معرفی و عرضه کنند.

معاون بانوان استانداری قزوین تصریح کرد: در واقع به دنبال این هستیم که زنان بتوانند نقش موثر خود را در رونق اقتصادی جامعه و درآمدزایی ایفا نمایند.

بیدخام همچنین در خصوص دیگر مطالبات این معاونت از شرکت نمایشگاه ها عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از این بانوان توانمند که تولیداتی را در زمینه صنعت، کشاورزی و... دارند عضو خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست می باشند انتظار داریم تعدادی غرفه با شرایط خاص در تمامی نمایشگاه ها به این بانوان اختصاص داده شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم شاهد توفیقات بیشتر بانوان استان باشیم و با گسترش کارآفرینی و اشتغال برای زنان استان بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جامعه کاهش یافته و بانوان بتوانند نقش مؤثرتری در این رابطه داشته باشند.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هم در این دیدار ضمن اظهار همراهی و حمایت از بانوان توانمند استان در برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان افزود: دی ماه سال جاری نمایشگاهی با موضوع فرش را پیش رو داریم بنابراین آمادگی خود را نسبت به اختصاص غرفه های این نمایشگاه با 40درصد تخفیف جهت عرضه فرش های تولیدی بانوان توانگر استان اعلام می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز