برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خرم آباد

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۴:۱۰
کد خبر: ۴۷۴۴۳۷
برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خرم آباد
مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور قصه‌گویان برتر استان لرستان، امروز در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، نوزدهمین جشنواره استانی قصه‌گویی لرستان، با حضور قصه‌گویان برتر استان لرستان، روز چهارشنبه، پنجم آبان‌ماه، در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزار می‌شود.

علاوه بر افزوده شدن بخش قصه‌گویی نوجوانان به این جشنواره، شاهد اضافه شدن بخش مقاله‌نویسی با محوریت موضوعی قصه‌گویی و داستان‌نویسی رضوی جشنواره امام رضا(ع) نیز خواهیم بود.

موضوع قصه‌ها؛  «آزاد و بومی ـ محلی»، «زندگی به سبک ایرانی ـ اسلامی» و «رضوی» تعیین شده است و مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در چهار بخش مربیان (فرهنگی، هنری، ادبی، فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)، آزاد (معلمان، دانشجویان، اولیای تربیتی و...)، پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها و نوجوانان (۱۴ تا ۱۷ سال) برگزار می‌شود.

تعداد شرکت کنندگان مرحله کتابخانه‌ای، حوزه‌ای و استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در لرستان ۱۴۰ نفر اعلام شده است که از این تعداد در بخش مربیان، آزاد، پدربزرگ‌ها ـ مادربزرگ‌ها و نوجوانان به ترتیب ۲۵ نفر مربی،۹ عضو، ۵ نفر بخش آزاد و ۵ نفر مادربزرگ و پدربزرگ به مرحله استانی این جشنواره راه یافته‌اند که در نهایت ۳۰ درصد شرکت‌کنندگان باید در مرحله‌ی ملی به رقابت بپردازند.

بنابراین گزارش؛ نفرات برتر این جشنواره به مرحله کشوری این دوره از جشنواره راه می‌یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز