فرماندار شهرستان بیله‌سوار :

حمله گرازها به اراضی کشاورزی و باغی بیله‌سوار/محیط زیست ورود کند

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۱:۲۶
کد خبر: ۴۷۴۷۰۳
حمله گرازها به اراضی کشاورزی و باغی بیله‌سوار/محیط زیست ورود کند
فرماندار بیله‌سوار از حمله گرازها به اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان خبر داد و گفت: این امر مشکلاتی را برای کشارزان و باغداران منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش برنا، آرام حلیم در جلسه کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان، خواستار نظارت و برخورد محیط زیست با مشکل حمله گراز ها به اراضی کشاورزی و باغی بیله سوار شد.

وی با بیان اینکه گرازها به مزارع کشاورزی و باغی این شهرستان خسارت وارد می کنند، تاکید کرد: این حیوانات باید از مناطق کشاورزی بیله سوار به محل های دیگری هدایت شوند.

فرماندار بیله‌سوار بیان داشت: در صورت شدت تخریب و خسارات وارده، محیط زیست باید نسبت به معرفی شکارچی یا ارائه مجوز به کشاورزان جهت شکار این حیوانات با موازین قانونی و مجوز دفن اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به طمع و وسوسه سودجویان برای تخریب مراتع و اراضی ملی اضافه کرد: در حال حاضر بیشترین تخریب مراتع و منابع ملی استان اردبیل در شهرستان بیله سوار صورا می گیرد.

حلیم با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۷۰۰ پرونده در خصوص تخریب مراتع در مراجع قضایی شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: اداره منابع طبیعی در کنار تجهیز امکانات و افزایش نیروهای یگان حفاظت باید نسبت به پیگیری پرونده های تخریب مراتع از طریق مراجع قضایی اقدام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز