فرماندار گرمه:

تکمیل ۱۴۷ پروژه نیمه تمام دولت قبل در گرمه در دستور کار است

۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۰۸:۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۷۴۸۰۶
تکمیل ۱۴۷ پروژه نیمه تمام دولت قبل در گرمه در دستور کار است
فرماندار شهرستان گرمه اولویت برنامه های دولت تدبیر و امید در این شهرستان را پیگیری و تکمیل ۱۴۷ پروژه نیمه تمام از دولت قبل عنوان کرد که برخی از آن ها به اجرا و بهره برداری رسیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد محمدزاده در جلسه هم اندیشی مدیران و اعضای شورای ها اسلامی شهرستان گرمه با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: یکی از اقدامات مثبت و هوشمندانه دولت تدبیر و امید در سه سال و نیم فعالیت خود این است که هیچ پروژه عمرانی جدیدی را در شهرستان گرمه آغاز نکرده و اولویت برنامه هایش را پیگیری و تکمیل پروژه های نیمه تمام دولت قبل قرار داده است.

وی در این جلسه از اتمام و بهره برداری از 11 پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش در گرمه با اعتبار 50 میلیارد ریال خبر داد و اذعان کرد: تمام دولت تمام پروژه های نیمه تمام را بر مبنای درصد رشد پیشرفت دسته بندی کرده است و به ترتیب اولویت آن ها را اجرا خواهد کرد.

احداث 12 کیلومتر از جاده مواصلاتی گرمه به سنگ سوراخ با اعتبار 145 میلیارد ریال اعتبار، چهار بانده کردن 10 کیلومتر از جاده آسیایی در محدوده شهرستان گرمه روکش اغلب راه های روستایی این شهرستان، اجرای طرح های هادی در روستاها و اجرای طرح های آبیاری تحت فشار از جمله پروژه های اجرا شده دولت تدبیر و امید در شهرستان گرمه بود که محمدزاده در حضور استاندار به آن ها اشاره کرد.

فرماندار شهرستان گرمه در ادامه سخنانش به مسایل و دغدغه های مردم این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: استقرار نیافتن ادارات دولتی و خدمات رسان در گرمه یکی از مهمترین مطالبات مردم است که با گذشت 7 سال از تاسیس این شهرستان هنوز محقق نشده و علاوه بر آن خیلی از ادارات موجود نیز به طور نمایندگی و تحت نظر ادارات جاجرم فعالیت می کنند که مشکلات زیادی را برای مردم گرمه بوجود آورده است.

وی خاطر نشان کرد: نبود صنایع مادر در گرمه علاوه بر بیکاری مشکلات زیادی را در حوزه های مالی و درآمدی این شهرستان بویژه در حمایت هایی که از مالیات های ارزش افزوده به شهرداری ها می شود، بوجود آورده است و شهرداری های گرمه از این حمایت ها بی بهره اند.

ملی اعلام کردن بیشتر اراضی شهرستان گرمه و تداخل اسناد ادارات این شهرستان در تغییر و تحول های اداری از روستایی به شهری و از شهری به شهرستانی از دیگر مسایل مردم گرمه بود که محمد زاده در جلسه هم اندیشی با استاندار مطرح کرد.

فرماندار شهرستان گرمه در ادامه افزود: در تقسیمات کشوری و استانی مرزهای شهرستان گرمه با استان ها و شهرستان های همجوار در برخی از محدوده ها بویژه مراتع نامشخص و غیر شفاف است که مردم این شهرستان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز