رییس کل دادگستری استان قزوین:

خدمت به مردم باید مدبرانه باشد

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۹:۴۸
کد خبر: ۴۷۴۸۹۶
خدمت به مردم باید مدبرانه باشد
جمال انصاری گفت: باتوجه به رسالت دستگاه قضا و شان مراجعه کنندگان خدمت به مردم باید مدبرانه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جمال انصاری رییس کل دادگستری استان قزوین در ششمین جلسه مسوولان قضایی استان قزوین بیان کرد: در بحث انفورماتیک باید تلاش کنیم تا خدمت با روال درست به مردم ارائه شود تا رضایتمندی آنها را درپی داشته باشد.

انصاری ادامه داد: همه خدمات ما آن خدمت مطلوب و مورد انتظار مراجعان نیست و باید در این زمینه گام های موثری برداریم.

وی ابراز کرد: خدمت به مردم فرصتی غنیمت است که باید براساس استحقاق آنها ارائه شده تا شان افراد مراجعه کننده به مراکز قضایی رعایت شود.

این مقام قضایی با اشاره به حجم بالای پرونده ها در دادسرای قزوین خاطرنشان کرد: زیرساخت ها باید در دادسرای قزوین مورد حمایت بیشتری قرار گیرد چراکه خدمات بسیاری در این دادسرا ارائه می شود.

انصاری اذعان کرد: کاستی هایی وجود دارد که برای رفع این کاستی ها پیگیری هایی را داشته ایم ولی اگر امروز نگرانی هایی هست ریشه آن در عدم وجود اعتبار مناسب برای حل اساسی مشکل است که ما در حوزه وظایف خود با جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی به لزوم ارتباط هر چه بیشتر مجموعه دستگاه قضا و سازمان های تابعه با جامعه اشاره و اظهار کرد: امروز باید دستگاه قضا و سازمان ها و ادارات زیر مجموعه قوه قضائیه خدمات خود را اطلاع رسانی کنند چراکه براساس خدمات ارائه شده قضاوت صورت می گیرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: از سوی دیگر باید سیاست های قوه قضائیه را در مجموعه های مدیریتی خویش تعمیق دهیم که این موضوع شامل مسائل سیستمی و غیرسیستمی می شود.

انصاری به موضوع پدافند غیرعامل نیز اشاره کرد و گفت: مدیران با موضوع پدافند غیرعامل تا حدی آشنا هستند ولی باید بازهم توجه خود را در این زمینه افزایش دهیم چراکه عداوت دشمن ادامه دارد و تنها تفاوت آن با گذشته تغییر در قالب و شکل این دشمنی است.

وی بیان کرد: امروز دشمن عداوت خود را در اشکال مختلف نشان می دهد که باید مراقب باشیم چراکه هجمه های فرهنگی دشمن برای سست کردن ارزش های دینی و فرهنگی است و از اینرو دشمن بر روی تهاجم نرم تمرکز کرده است.

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به هجمه همه جانبه دشمن لازم است آگاه و هوشیار باشیم چراکه در برابر این همجمه ها گاهی حتی فرصت فکر کردن هم نداریم.

انصاری تاکید کرد: پدافند غیرعامل در نگاه کلان و فراگیر شامل مسائل مرتبط با صنایع، انرژی، امنیت غذایی، دفاعی و ... می شود ولی در دستگاه قضا این موضوع مصادیق دیگری دارد که باید به آنها توجه شود.

وی تصریح کرد: در دستگاه قضا باید به زیرساخت ها بپردازیم چراکه در این دستگاه داده ها و اطلاعات مختلفی وجود دارد که حفظ این داده ها از شاخصه های پدافندغیرعامل است.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: شناخت آسیب ها، اشکالات و تهدیدها از جمله مسائلی است که می تواند به ما در پیشبرد کارها کمک کند تا با پیش بینی و اقدامات پیشگیرانه بتوانیم به فرآیند مناسبی دست یابیم.

انصاری یادآور شد: دادگستری در این زمینه برنامه های آموزشی تدارک دیده است چراکه اطلاعات همکاران باید افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز