پیام «صلح و آرامش» دولت چین به استاندار اردبیل اهدا شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۶:۳۰
کد خبر: ۴۷۵۲۴۰
پیام "صلح و آرامش" دولت چین توسط هیئت دانشگاهی و رسانه ای چینی جاده ابریشم به استاندار اردبیل با هدف ایجاد اتحاد و همبستگی در بین کشورهای واقع شده در مسیر جاده ابریشم اهداء شد.

به گزارش برنا، استاندار اردبیل  در نشست با هیات دانشگاهی و رسانه ای چینی  که جمعی از دانشمندان و خبرنگاران چینی از چهار استان کشور چین حضور بودند، با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه‌های مختلف و ضرورت اطلاع‌رسانی این امر از طریق رسانه‌های برون مرزی به ویژه رسانه‌های چینی آمادگی این استان را برای حضور سرمایه‌گذاران و تقویت روابط با شهرهای مختلف چین اعلام کرد.

دکتر مجید خدابخش تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید روابط ایران با بسیاری از کشورهای اروپایی، آسیای میانه، مرکزی و جنوب شرقی توسعه پیدا کرده به طوری که ما خوشحال هستیم که امروز تعدادی از خبرنگاران چینی در حالی که پیام صلح و آرامش را با خود به همراه دارند به نقاط مختلف ایران سفر کرده تا پیام‌آور این حرکت ارزشمند باشند.

وی با قدردانی از حضور دانشمندان و خبرنگاران چینی در استان اردبیل از باب آشنایی با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های مختلف این اقدام را در حقیقت حرکتی مهم و ارزشمند برای رساندن پیام استان اردبیل در حوزه تمدن و تاریخ و فرهنگ با اصالت توصیف کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز