برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک خبری و اطلاع رسان در روابط عمومی

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۶:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۲۴۱
برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک خبری و اطلاع رسان در روابط عمومی
کارگاه آموزشی "گرافیک خبری و اطلاع رسان در روابط عمومی" به همت استانداری اردبیل و شرکت آب منطقه ای اردبیل و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان امروز هفتم آبان برگزار شد

به گزارش برنا، فرهاد عظیمی، مدیرکل دفتر استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اردبیل در این کارگاه آموزشی از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی با مشارکت دستگاه های اجرایی استان برای کمک به توانمندسازی و ارتقای کیفیت کار روابط عمومی ها خبر داد.

عظیمی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها برای ارایه عملکرد و خدمات دستگاه های اجرایی خود، نیاز به استفاده از شیوه های جدید اطلاع رسانی دارند، گفت: در راستای تحقق این امر برای اولین بار در استان کارگاه "گرافیک خبری و اطلاع رسان در روابط عمومی" را برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها و طراحان مطبوعاتی استان برگزار کردیم.

وی با تاکید بر استمرار برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه روابط عمومی افزود: تلاش ما این خواهد بود که برحسب نیازهای آموزشی روابط عمومی های استان، این دوره ها را با مشارکت دستگاه های اجرایی در طول سال ادامه دهیم.

 

دکتر مریم سلیمی، مدرس این کارگاه آموزشی نیز به موضوع آشنایی با "گرافیک خبری و اطلاع رسان در روابط عمومی" و ضرورت پرداختن روابط عمومی ها به آن پرداخت و افزود: با توجه به تحول در عرصه اطلاع رسانی و خبر ، بهره گیری از این روش نوین اطلاع رسانی که تلفیقی از لغت، عکس، فیلم و گرافیک است، باید مورد توجه بیشتر روابط عمومی ها قرار بگیرد.

 

در این کارگاه شرکت کنندگان با گرافیک اطلاع رسان در روابط عمومی، گرافیک خبری، بهره گیری از گرافیک اطلاع رسان در حوزه روابط عمومی، فرآیند تولید گرافیک اطلاع رسان و... آشنا شدند.

این کارگاه با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و طراحان مطبوعاتی استان اردبیل در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز