نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد:

از مسئولان می خواهیم مسببین توهین به شهدا مجازات شوند/در تئاتر خرم‌آباد هنجارشکنی شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۷:۵۵:۲۵
کد خبر: ۴۷۵۲۶۸
از مسئولان می خواهیم مسببین توهین به شهدا مجازات شوند/در تئاتر خرم‌آباد هنجارشکنی شد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد گفت:از مسئولان می خواهیم مسببین توهین به شهدا مجازات شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد گفت:از مسئولان می خواهیم مسببین توهین به شهدا مجازات شوند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد افزود: کارگردان تئاتر حاشیه ساز و موهن اعتراف می کند که توهین به شهدا شده و عذرخواهی می کند اما آقای وزیر و مدیرکل ارشاد می گویند توهین نشده است.

وی با بیان اینکه آیا تئاتری وقیح تر از این داریم؟ ،اظهار داشت:  ایت تئاتر صحنه ها و سنگرهای مقدس جبهه را به میدان شهوت رانی جلوه داده است.وی گفت: آقای جنتی گفته است این تئاتر در راستای تکریم شهدا بوده است.

میرعمادی افزود :وزیر مستعفی ارشاد در سخنانی در مراسم تودیع خود گفته شده گاهی برای برای یک تئاتر، امام جمعه‌ یک مرکزی برافروخته می‌شود، با اینکه تئاتر را ندیده، اما من اعلام می‌کنم، آقای وزیر منظورتان کدام تئاتر است، یکی از آنها تئاتری بوده که در خرم‌آباد به نمایش گذاشته شد و موضع‌گیری ما نسبت آن نصیحت‌وار و از روی خیرخواهی بوده است.

وی تصریح کرد :وزیر مستعفی ارشاد از کجا فهمیده که امام جمعه تئاتر را ندیده و برافروخته شده است؟ آیا می خواهید سی دی تئاتر را برایتان بفرستیم؟ آیا امام جمعه بر اساس گزارشات غلط نظر می دهد یا وزیر مستعفی ارشاد بر اساس گزارش غلط نظر داده است؟

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: وزیر مستعفی ارشاد گفته است گاهی برای یک تئاتر امام جمعه استانی برافروخته می شود و با اینکه تئاتر را ندیده اما بر اساس گزارش های غلط نظر می دهد،ما از وزیر سوال می کنیم منظورتان کدام امام جمعه و کدام تئاتر است؟

وی بیان کرد: آقای وزیر گفته که این تئاتر در راستای تکریم شهدا بوده است؛ تئاتری که یک دختر بالغه در آن کشف حجاب می‌کند آیا این تکریم شهداست.

امام جمعه خرم‌آبادگفت: آقای وزیر قیاس به نفس نکن، امامان جمعه از روی علم و آگاهی حرف می‌زنند.

وی افزود: در تئاتر خرم‌آباد هنجارشکنی شد و بدترین توهین‌ها به ارزش‌ها صورت گرفت و هر کسی این تئاتر را دیده، گفته که این‌ها عجب انسان‌های بی‌شرم و بی‌حیایی بودند، این‌قدر صحنه‌های این تئاتر زشت و در آن گستاخی شده است.

خبر: عباس دارایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز