مدیرکل تعاون روستایی استان تهران در پیشوا:

سیاست مطلوب دولت پیشروی تولید به سمت محصول سالم است

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۳:۰۲
کد خبر: ۴۷۵۳۵۳
سیاست مطلوب دولت پیشروی تولید به سمت محصول سالم است
مدیرکل تعاون روستایی استان تهران گفت: سیاست مطلوب دولت و سازمان های فعال در بخش کشاورزی، پیشروی تولید به سمت محصول سالم و با کیفیت است.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهرا، سعید زربخش مدیرکل تعاون روستایی استان تهران به همراه عشاقی رئیس دبیر خانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران، سروش کریمی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری پیشوا، رضا عرب محمدحسینی مدیر جهاد کشاورزی، شبانی رئیس نمایندگی تعاون روستایی و جمعی از روسای ادارات پیشوا از طرح اصلاح تغذیه گیاهی که در قالب پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان پیشوا اجرا شده است، بازدید کردند.

 این بازدید به جهت ارزیابی روش های به کاررفته در اصلاح تغذیه گیاهی و به کارگیری مکمل تغذیه گیاهی دوپینیکس برگزار گردید.

 مدیرکل تعاون روستایی استان تهران در این بازدید به تشریح چگونگی اجرای طرح تغذیه گیاهی و کاربرد مکمل گیاهی دوپینیکس به عنوان مکملی نوظهور و تاثیر آن در عملکرد کمی و کیفی محصولات کشاورزی پرداخت

 زربخش با اشاره به ضرورت پرهیز از استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی به منظور حفاظت خاک زراعی اشاره کرد و گفت: امروزه برای تولید محصولات کشاورزی سالم و جلوگیری از  مخاطرات سلامت در سبد غذایی خانوار و همچنین انجام صادرات و بازاریابی خارجی باید به روشهای جدید و دانش بنیان در اصلاح تغذیه گیاهی متوسل گردید.

 وی افزود: سیاست مطلوب دولت و سازمان های فعال در بخش کشاورزی، پیشروی تولید به سمت محصول سالم و با کیفیت است.

 عشاقی رئیس دبیرخانه فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان تهران نیز با اشاره  به حمایت های همه جانبه دولت از طرح های اقتصاد مقاومتی عنوان کرده و بیان داشت:  فرمانداری ها و زیر بخش های استانداری تهران تلاش می نمایند تا بستر مناسبی را در جهت هموار نمودن تولید و عرضه محصولات کشاورزی استان به ویژه محصولات سالم فراهم نمایند.

 لازم به ذکر است طرح اصلاح تغذیه گیاهی در جهت اعمال مدیریت صحیح و تولید محصولات غذایی سالم جزو یکی از 12 پروژه های اقتصاد مقاومتی است که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران در سال 95 مصوب گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز