فرماندار تویسرکان:

دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات در بخش های مختلف جامعه نیست

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۷:۱۹
کد خبر: ۴۷۵۳۹۱
دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات در بخش های مختلف جامعه نیست
مومیوند گفت: دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات در بخش های مختلف جامعه نیست و بی شک نیازمند حضور موثر و سازماندهی شده مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  فرماندار تویسرکان در نشست هم اندیشی مجمع خیران سلامت شهرستان تویسرکان افزود: اگر تشکل های مردم نهاد به دلایلی همچون مسائل سیاسی به حاشیه بروند در حقیقت از هدفگذاری خود که ارائه خدمات به مردم است، دور می شوند.

وی بیان کرد: دولت یازدهم از ایجاد و گسترش تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در بخش های متنوع استقبال می کند و آنها را در کنار و یاری رسان خود می داند نه در مقابل خود.

به گفته مومیوند دولت به تنهایی قادر به حل همه مشکلات در بخش های مختلف جامعه نیست و بی شک نیازمند حضور موثر و سازماندهی شده مردم است.

وی با اشاره به خدمات بزرگ دولت در قالب اجرای طرح تحول نظام سلاکمت خاطرنشان کرد: با وجود کارهای عظیمی که در قالب این طرح در سطح کشور صورت گرفت باز هم از ایجاد تشکل های مردم نهاد در حوزه بهداشت و درمان استقبال می شود.

فرماندار تویسرکان گفت: در سال جاری ساخت و بازسازی 32 مرکز بهداشتی شهری و روستایی با اختصاص اعتباری معادل 135 میلیارد ریال در شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: به اثر بخشی فعالیت های مجمع خیران سلامت شهرستان تویسرکان اعتقاد داریم که باید نهایت بهره وری از آن در جهت حل مشکلات مردم در این بخش ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز