امام جمعه قرچک:

یوم الله ۱۳ آبان از اهمیت بالایی برخوردار است

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۰:۳۸
کد خبر: ۴۷۵۵۰۶
یوم الله ۱۳ آبان از اهمیت بالایی برخوردار است
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: یوم الله 13 آبان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، حجت الاسلام اسماعیلی در جلسه هماهنگی یوم الله 13 آبان شهرستان قرچک که با حضور مسعود مرسلپور فرماندار و دیگر اعضاء برگزار شد گفت: مناسبت های مهمی در این روز در سالهای مختلف رخ داد که از جمله آن می توان به تبعید حضرت امام(ره)، شهادت دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد از این رو بزرگداشت این روز در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: همه این مناسبت ها مهم بوده چرا که پیام آن انزجار و نفرت در مقابل دشمنان اصلی اسلام است، آنکه امروز عزت، آزادی و شرافت را برای بشر قائل نیست استکبار جهانی و در رأس آن آمریکاست.

اسماعیلی گفت: دشمن بودن استکبار جهانی باید برای ما باور باشد کسی نیست که شک داشته باشد آمریکا دشمن ما نیست؛ آمریکا شیطان بزرگ است و هیچگاه خیر و سعادت کشورهای با عزت را نمی خواهد.

امام جمعه قرچک ادامه داد: سالهای سال است که در کشور با همت والای مردم به ویژه هم اندیشی مسئولان و حضور آحاد مردم به ویژه نسل نو در قالب دانش آموزی و دانشجویی، راهپیمایی 13 آبان برگزار می شود و امسال نیز باید با جدیت این روز گرامی داشته شود.

گفتنی است، جلسه هماهنگی یوم الله 13 آبان شهرستان قرچک با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، مسعود مرسلپور فرماندار، حسین عباسی بخشدار مرکزی، ایرج شیرنژاد رئیس شورای شهر و دیگر اعضا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

نظر شما