با برگزاری مجمع انتخابات:

رئیس جدید هیئت اسکی استان اردبیل انتخاب شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۵:۱۵
کد خبر: ۴۷۵۷۲۵
رئیس جدید هیئت اسکی استان اردبیل انتخاب شد
با حضور مسئولان فدراسیون اسکی «علی خرم دوست» به عنوان رئیس جدید هیئت اسکی استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش برنا، ظهر شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی رئیس سابق هیئت اسکی استان اردبیل به ضرورت تعیین تکلیف مدرسه اسکی اردبیل تأکید کرد.

اکبر عبدلی با بیان اینکه مدت‌ها است وضعیت این مدرسه نامشخص است، اضافه کرد: لازم است با هدف توسعه این رشته ورزشی وضعیت ساختمان مدرسه تعیین شود.

وی همچنین به ضرورت توجه فدراسیون به برگزاری دوره‌های مربی‌گری و داوری تأکید کرد و گفت: متأسفانه در ماه‌های اخیر تمامی درخواست‌های ما برای برگزاری دوره‌ها بی‌جواب مانده است.

عبدلی بخشی از مشکلات رشته ورزشی اسکی در اردبیل را نیز کمبود امکانات دانست و افزود: لازم است تجهیزات مناسبی به این استان به مانند سایر استان‌ها اختصاص یابد.

در این مراسم رئیس جدید هیئت اسکی استان اردبیل نیز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های خود را توجه همه‌جانبه به بحث آموزش عنوان و اضافه کرد: لازم است در این راستا به پتانسیل پیشکسوتان توجه ویژه داشت.

علی خرم دوست با بیان اینکه برای توسعه اسکی اردبیل لازم است از مربیان استانی و کشوری و حتی بین‌المللی استفاده کرد، متذکر شد: دخالت ندادن مسائل حاشیه‌ای و سلایق شخصی از ضرورت‌های توسعه اسکی در اردبیل است.

وی همچنین تعیین تکلیف مدرسه اسکی و جذب اسپانسر را دو برنامه اصلی خود برشمرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی نیز در دستور کار است.

در این انتخابات از بین دو نامزد علی خرم دوست و فرهاد عبدی، خرم دوست توانست با اخذ ۱۳ رأی از ۱۵ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به سمت ریاست هیئت اسکی استان اردبیل منصوب شود.

 

نظر شما