تجلیل از فعالان پدافند غیر عامل استان با حضور استاندار؛

پدافند غیرعامل را باید مردمی کنیم

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۵۷۳۲
پدافند غیرعامل را باید مردمی کنیم
در مراسمی با حضور ربیع فلاح جلودار از مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران برتر در حوزه پدافند غیر عامل با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع  فلاح جلودار در همایش تجلیل از فعالان این عرصه در استان، با اشاره به این که پدافند غیرعامل را باید مردمی کنیم چرا که پدافند غیر عامل موجب تسهیل در  اداره امور کشور، ایمن سازی و کاهش آسیب ها می شود، تصریح کرد: باید با شناخت و اطلاع رسانی، مقولات پدافند غیر عامل را مردمی کنیم.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: شناخت و آگاهی از عوامل ایجاد حوادث طبیعی از جمله طوفان و سیلاب برای مردم و مسئولان استان مازندران ضروری است .

 استاندار با بیان این که با آگاهی و شناخت می توانیم پدافند غیرعامل را با هدف جلوگیری از خسارت های احتمالی اجرایی کنیم، تصریح کرد: امروز تمام طرح های عمرانی استان با ماهیت پدافند غیر عامل اجرایی می شوند.

ربیع فلاح گفت: بسیاری از مشکلات باید با مدیریت و توجه به اقدامات پیشگیرانه حل و فصل شود و این موضوع در استان مازندران که با حوادث طبیعی زیادی مواجه می شود، بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطر نشان ساخت: ورود بیش از حد دام به مراتع، فرسایش خاک و در نتیجه ایجاد شرایط سیل،  برداشت غیر اصولی از بستر رودخانه ها و تجاوز به حریم، ایجاد خطوط برق در لای درختان نمونه هایی از مشکلات ناشی از بی توجهی به پدافند غیر عامل  است.

 نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که امنیت ملی، حفط تمامیت ارضی، مساله زیستی، سایبری، امنیت غذایی، حوزه اجتماعی و دیپلماتیک از رویکردهای مهم پدافند غیر عامل است، افزود:  مدیران دستگاه های اجرایی باید به مقوله پدافند غیر عامل توجه بیشتری در استان داشته باشند.

در این مراسم از مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران برتر در حوزه پدافند غیر عامل با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز