نماینده مجلس:

معرفی ۳ وزیر پیشنهادی با هدف اصلاح امور است

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۰:۵۳
کد خبر: ۴۷۵۷۹۰
معرفی ۳ وزیر پیشنهادی با هدف اصلاح امور است
نماینده مردم ایلام، چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معرفی سه وزیر جدید از سوی رئیس جمهوری با هدف اصلاح امور و بهره وری بیشتر صورت گرفته است از منتقدان خواست از بیان سخنانی که وجهه نظام را تخریب می کند، پرهیز کنند.

 به گزارش برنا ، جلال میرزایی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان مهران اظهار کرد: طیفی در داخل کشور که موفق به کسب قدرت نشده اند، تلاش می کنند با نقد دولت آرای مردم را برای خود جلب کنند البته طبیعت مردم سالاری دینی همینطور است اما اگر نقد به سمت تخریب برود نظام و ارزش های دینی و انقلابی ما آسیب می بینند. 

وی افزود: در بحث تغییر کابینه توسط دولت، کسانی که منتقد برخی وزرا بودند اکنون و پس از ترمیم کابینه رویکرد دولت را انتخاباتی و سیاسی و به منظور جلب رای مردم می دانند. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم تاکید کرد: طیف منتقد دولت در مجلس خواستار این بودند که در بحث وزیر آموزش و پرورش، دولت از مجلس هزینه نکند و خودش وزیر را تغییر دهد اما اکنون به دولت حمله می کنند و می گویند تغییر وزیر آموزش و پرورش برای فرار از پاسخگویی بود که این سخنان دور از انصاف است. 
میرزایی یادآور شد: رئیس جمهوری با هدف کم کردن اختلافات، وزرای جدید را در سریع ترین زمان ممکن به مجلس معرفی کرد باز عده ای انتقاد می کنند که در این کار عجله کرده اند. 
وی گفت: همه باید تلاش کنند آسیب ها و مشکلات را به جای اینکه به بحران تبدیل کنند با دوراندیشی و تدبیر به فرصتی برای رشد و شکوفایی کشور تبدیل کنند. 
نماینده مردم حوزه انتخابیه ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: نقدهایی که توسط جریان رقیب و منتقد دولت انجام می شود فرصتی برای دولت است که با حل برخی از مسائل به رشد، توسعه و تعالی کشور کمک کند. 
میرزایی ادامه داد: دولت با وجود کمبود منابع اقدامات خوبی انجام داده اما مشکلات جدی در برخی از حوزه ها از جمله حوزه فرهنگی بخصوص آموزش و پرورش و وضعیت معیشتی معلمان همچنان وجود دارد. 
وی یادآور شد: سرانه دانش آموزی، هزینه های جاری، نیروهای حق التدریس و پاداش پایان خدمت فرهنگیان در برخی مناطق پرداخت نشده اما باید بدانیم وضعیت مالی دولت خوب نیست. 
وی اظهار کرد: برخی مشکلات از جمله مبارزه با فساد جنبه ملی دارد و جناحی نیست و با وجود اینکه اقدام های خوبی در این زمینه صورت گرفته اما برخی رسانه ها بسادگی از کنار آن عبور کردند، نمایندگان مجلس اجازه ندادند تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون و صحن علنی مجلس جناحی شود. 
میرزایی افزود: رسانه هایی با گرایش خاص نباید برخی مسائل از جمله مبارزه با فساد را جناحی کنند زیرا به تمامی ارکان نظام ضربه می زند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز