مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان تاکید کرد:

آموزش و پرورش بر نحوه هزینه کمکهای مردمی نظارت خواهد کرد/مدیریت کمکهای مردمی در مدارس به ویژه مدارس خاص و هیات امنایی

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۵:۰۰
کد خبر: ۴۷۵۹۵۶
آموزش و پرورش بر نحوه هزینه کمکهای مردمی نظارت خواهد کرد/مدیریت کمکهای مردمی  در مدارس به ویژه مدارس خاص و هیات امنایی
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از تعدادی از مراکز آموزشی شهرستان خرم آباد گفت : در مدرسه ی کارآمد ، مدیران از تمام ظرفیت ها برای فراهم آوردن شرایط و فضای مساعد برای شرکت خود انگیخته ، داوطلبانه ، خلاقانه و آزادانه ی اولیا و مربیان در هدایت و مدیریت فعالیت های آموزشی و تربیتی استفاده می کنند

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،. دکتر گودرز کریمی فر افزود : ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مبنا و محور فعالیت های مدرسه است و مدیران برای تحقق این هدف باید برنامه داشته باشند .

کریمی فر جوهره ی مدرسه ی کارآمد را برتمرکز زدایی ؛مشارکت جویی و مشارکت پذیری، تفویض اختیارات ، متناسب با مسئولیت ها ، بومی سازی و انعطاف پذیری در برنامه ها و ایجاد زمینه ی خود راهبری و خلاقیت و پویایی عنوان کردو افزود : مدیران مدارس  باید روحیه ی بهره مندی از نیروهای اجرایی و ارتباط منطقی ، زنده و پویا با تشکیلات اداری و ستادی را داشته باشند تا بتوانند مطابق با سیاست ها و برنامه های کلان تعلیم و تربیت حرکت کنند .

  کریمی فر به تنگناهای مالی آموزش و پرورش  اشاره کردو گفت : مدیر موفق با روشنگری و اقناع مخاطبان مشارکت داوطلبانه اولیاء و مربیان را جلب می کند و بدون ایجاد حساسیت در افکار عمومی برنامه های خود را برای اعتلای علمی و فرهنگی دانش آموزان پیش می برد .  

وی در ادامه به مدیریت فعال و برنامه ریز در مدرسه  و پرهیز از روزمرگی اشاره کرد و افزود : داشتن برنامه عملیاتی سالانه و اهداف بلند مدت ،میان مدت و کوتاه مدت به مدیران کمک می کند تا با بهره مندی از امکانات موجود حداکثر بهره وری را ایجاد نمایند. 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان سخنان خود بر مدیریت کمکهای مردمی  در مدارس به ویژه مدارس خاص و هیات امنایی تاکید کرد و گفت : آموزش و پرورش بر نحوه هزینه کمکهای مردمی نظارت خواهد کرد تا کمکهای مردمی در راستای ارتقاء آموزش  و پرورش دانش آموزان هزینه شود . 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز