مدیرکل آموزش و پرورش تهران خبر داد:

تلاش آموزش و پرورش برای فرهنگ سازی دفاع غیرنظامی

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۶۰۶۳
تلاش آموزش و پرورش برای فرهنگ سازی دفاع غیرنظامی
علیرضا کمره ای گفت:‌ آموزش و پرورش تلاش می کند اطلاعات دانش آموزان را در مقوله دفاع غیرنظامی از طریق آشنا سازی دانش آموزان با توانمندی خود و شناساندن ضعف و قوت دشمن شکل دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، مراسم مانور پدافند غیرعامل همزمان  در ۵۰۰ مدرسه کشور به طور همزمان برگزار شد.

در هفتمین روز از هفته گرامیداشت پدافد غیرعامل، در مراسمی که با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل و فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش،همدانی معاون امنیتی استانداری، کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان دوره اول شهید نورعلی منطقه ۴ تهران برگزار شد، از سند راهبردی و ۴ کتاب در حوزه پدافند غیرعامل رونمایی شد.

این کتاب ها ویژه دانش آموزان، دانش آموزان دختر دوره های اول و دوم متوسطه، معلمان و اولیای دانش آموزان است.

علیرضا کمره ای،مدیرکل آموزش و پرورش تهران در این مراسم ضمن تقدیر از دست اندکاران برگزاری این مانور و مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: نیروی سپاه،قرارگاه ثارالله ،بسیج دانش آموزی،نیروی انتظامی،پلیس راهور و نزاجا،آتش نشانی و هلال احمر در برگزاری این مانور مشارکت داشتند.

وی به مشارکت آموزش و پرورش در فرهنگ سازی پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه مهم دارای تجهیزات و به عنوان یک نهاد فرهنگ ساز و تبیین کننده مفاهیم مرتبط با موضوع پدافند غیرعامل است.

کمره ای ادامه داد: آموزش و پرورش تلاش می کند اطلاعات دانش آموزان را در مقوله دفاع غیرنظامی  از طریق آشنا سازی داشن آموزان با توانمندی خود و شناساندن ضعف و قوت دشمن شکل دهد.

خسروجردی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در کتاب آمادگی دفاعی سال دهم فصلی با عنوان پدافند غیرعامل وجود داردگفت:‌ براین اساس امروز با اجرای رزمایش، دانش آموزان دبیرستان نورعلی مورد  سنجش و تعلیمات پدافند غیرعامل قرار گرفتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز