مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل:

تلاش برای مشارکت حداکثری مردم و ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات سال آینده

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۲:۳۴
کد خبر: ۴۷۶۱۱۸
تلاش برای مشارکت حداکثری مردم و ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات سال آینده
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: تلاش می کنیم با مشارکت حداکثری مردم، فضای رقابتی سالم را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال آینده فراهم کنیم.

به گزارش برنا،

ماریا موسوی در آیین معارفه بخشدار جدید هیر ضمن دعوت مدیران و مسوولان به رعایت اصل بی طرفی در انتخابات سال آینده، اظهار کرد: دولت بدون جانبداری از فرد یا جریان خاص تلاش می‌کند تا فضای رقابتی سالم، کم حاشیه و کم تنشی را در انتخابات سال آینده فراهم کند و همان طوری که سال 94 و اوایل سال 95 دولت یازدهم موفق شد انتخابات مجلس شورای اسلامی  را به همراه مجلس خبرگان رهبری با مشارکت بالای مردم و شور و حرارت خاص برگزار کند، تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌ها بر این است تا دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، با مشارکت حداکثری مردم و در فضای رقابتی سالم برگزار شود.

وی تصریح کرد: همان طوری که دولت اعتدال در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سعی کرده تا به دور از هیاهو، بهترین شرایط را برای مشارکت بالای مردم در همه زمینه‌ها فراهم کند، در عرصه انتخابات نیز بسترساز چنین اقدامی خواهد بود .

موسوی افزود: دولت یازدهم با سعه صدر، تدبیر، خردگرایی و با توجه به توانمندی مدیران، نسبت به گزینش و حتی ابقای آنها در دولت یازدهم اقدام کرده به طوری که نمونه آن برخی بخشداران هستند که از دولت قبل و تنها به خاطر توانمندی‌هایشان، در عرصه مدیریتی باقی ماندند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل تغییر و تحولات را یک اقدام طبیعی و جریان مستمر برای بهبود شرایط کارها و فعالیت‌ها اعلام کرد و ادامه داد: تمام تلاش دولت بر این است تا با تکیه بر توانمندی مدیران در دولت یازدهم، فضای اشتغال، کار و معیشت آبرومندانه و عزتمندانه، برای عموم مردم فراهم آید.

شایان ذکر است در پایان مراسم از خدمات و تلاش های حسن عابد بخشدار سابق هیر قدردانی و مهران امانی به عنوان بخشدار جدید بخش هیر معرفی و شروع به کار کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز