فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد مغان:

مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای پارس‌آباد و بیله‌سوار تشدید می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۴:۵۲
کد خبر: ۴۷۶۲۰۰
مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای پارس‌آباد و بیله‌سوار تشدید می‌شود
فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد مغان گفت: برای ایجاد و حفظ امنیت مرزی و داخلی هر چه بیشتر در منطقه و کشور مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای پارس‌آباد و بیله‌سوار تشدید می‌شود.

به گزارش برنا، سرهنگ راسخ غفارپور صبح امروز در آئین معارفه فرمانده گروهان مرزی بیله‌سوار مغان اظهار داشت: هم‌اکنون با تلاش بی‌دریغ و شبانه‌روزی مرزبانان استان اردبیل توانسته‌ایم رتبه برتر کشوری را در بین استانهای مرزی به دست آوریم که این موضوع جای خوشحالی بسیار دارد.

وی افزود: امروزه امنیت و اقتدار مردم استان اردبیل مدیون فعالیتها و جانفشانیهای مرزبانان این استان است که با گذشتن از جان خود، کشورمان این امنیت مثال‌زدنی را در خاورمیانه به دست آورده است و در حالی که تاکنون کشورهای دیگر بدون امنیت به سر می‌برند٬ خوشبختانه کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد.

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد مغان گفت: مرزبانی استان اردبیل در سطح عملکرد و کارآمدی رتبه‌های نخست در بین استانهای مرزی کشور را دارد و فعالیتهای مرزبانان بر ایجاد و حفظ امنیت مرزی و داخلی کشور و جلوگیری از کالای قاچاق، مواد مخدر، افراد متجاوز، اشرار و افرادی که علیه امنیت کشور فعالیت کرده و یا قصد ورود و خروج غیرقانونی را دارند متمرکز شده است که این امر سبب شده که هم‌اکنون ما به امنیت و اقتدار کنونی دست یابیم.

غفارپور تصریح کرد:  مرز یک کشور بر اوضاع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یک ملت تاثیر می‌گذارد و در سایه فداکاری مرزبانان و کارکنان انتظامی در بخشهای مختلف امروز شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم و شهرستان بیله‌سوار نیز با ظرفیتهای بالا در حوزه گمرک و پایانه مرزی و وسعت مرزی با جمهوری آذربایجان قابلیت توسعه به هنگ مرزی را دارد.

وی اظهار کرد: مرزبانی در خط مقدم توسعه امنیت قرار دارد و امنیتی که در کشور به وجود می‌آید در سایه تلاش بی‌وقفه مرزبانان کشور است که امیدواریم بتوانیم این امنیت را برای همیشه و پایدار در کشور به وجود آوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز