استاندار فارس:

مدیریت مناسب در واحدهای صنعتی باعث توسعه این بخش می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۹:۱۴
کد خبر: ۴۷۶۳۵۱
مدیریت مناسب در واحدهای صنعتی باعث توسعه این بخش می شود
استاندار فارس گفت: اعتقاد دارم یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی مربوط به مسائل مدیریتی است و در صورت وجود مدیریت مناسب، واحدهای تولیدی می توانند هم در حد ظرفیت کارخانه فعالیت کنند و هم طرح های توسعه را اجرا کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس سید محمدعلی افشانی اظهار داشت: در این واحد تولیدی حدود 500 نفر مشغول به کار شده اند و در شرایطی که بسیاری از واحدهای تولیدی با نگرانی هایی در زمینه بازار فروش محصولات خود روبرو هستند، این واحد با عملکرد خوب مدیریتی توانسته است بر مشکلات غلبه کند.
وی با اشاره به این که همه مصرف کنندگان محصولات بهداشتی باید در برابر مردم، جامعه و کشورشان احساس مسئولیت کنند و به جای استفاده از کالای خارجی که کیفیت مناسبی ندارند باید از محصولات داخلی با کیفیت مناسب استفاده کنند، تاکید کرد: با استفاده از محصولات داخلی هم رونق تولیدات داخلی ایجاد می شود و هم با ایجاد کسب و کار، سود آن به خود مردم خواهد رسید و چرخش سرمایه در داخل کشور صورت خواهد گرفت.
استاندار فارس با بیان این که محصولات شرکت گلسار دارای کیفیت مناسب بوده و بخشی از بازار را در اختیار دارد، تصریح کرد: مدیریت استان همه حمایت های ممکن را از این واحد تولیدی در زمینه صادرات محصولاتشان و اجرای طرح های توسعه صورت خواهد داد و بانک های استان نیز در کنار این شرکت خواهند بود.
مهندس افشانی بیان کرد: همه کسانی که در حوزه تولید قدم برداشته و قصد دارند به جامعه خدمت کنند، به خصوص در شرایط فعلی مورد حمایت دولت قرار دارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز