به ریاست شاهقلیان برگزار شد:

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ملارد

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۱:۴۴
کد خبر: ۴۷۶۵۵۱
جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ملارد
شاهقلیان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان گفت: 13 آبان روز استکبار ستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بوده و نقشی که دانش آموزان در سرنگونی رژیم ستم شاهی داشتند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد ، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان در شهرستان ملارد به ریاست مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

 شاهقلیان در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه 13 آبان روز استکبار ستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بوده  و نقشی که دانش آموزان در سرنگونی رژیم ستم شاهی داشتند گفت در برنامه هائی که بهمین مناسبت برگزار میگردد باید نقش مهم دانش آموزان در هر دو بعد یعنی هم پیروزی انقلاب و هم تداوم آن تبیین و مورد تاکید قرار گیرد .

وی همکاری همه دستگاههای اجرایی شهرستان با اداره آموزش و پرورش که متولی این برنامه می باشد را خواستار و تأکید نمود امسال نیز همچون سالهای گذشته این مراسم باید به نحو احسن و با شکوه تر برگزار گردد. در ادامه وظایف و تکالیف دستگاهها در باره این روز تشریح و انجام مطلوب و دقیق آنها خاطر نشان گردید .

در این جلسه برای مواردی همچون انجام تبلیغات میدانی و محیطی گسترده در سطح شهرها و روستاها ، برقراری و حفظ نظم وامنیت پیرامونی محل و مسیر های منتهی به محل برگزاری مراسم ( مسجد خاتم الانبیاء (ص) مارلیک ، استقرار خودروهای آتش نشانی و یک دستگاه آمبولانس و کنداکتور روز مراسم هماهنگی و تصمیمات لازم گرفته شد .

گفتنی است راهپیمائی روز 13آبان در شهرستان ملارد همانند سایر شهرهای کشور در آن روز با حضور گسترده دانش آموزان، فرهنگیان ، اعضای انجمنهای اولیا و مربیان مدارس در مسیر خیابان ارغوان مارلیک تا مصلی نمازجمعه برگزار میگردد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز