مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

پرداخت تسهیلات به متقاضیان جهت بازآفرینی شهری

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۷:۲۸:۴۳
کد خبر: ۴۷۶۷۷۴
پرداخت تسهیلات به متقاضیان جهت بازآفرینی شهری
حامد مانی فر از پرداخت تسهیلات نوسازی به متقاضیان در محلات هدف بازآفرینی شهری با سود 7-4درصدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به لزوم رونق بخشی در بازار مسکن با استفاده از ظرفیت موجود در بافت های ناکارآمد و محلات هدف بازآفرینی شهری به متقاضیان انجام نوسازی در این بافت ها تسهیلات کم بهره تا سقف 150میلیون ریال پرداخت می شود.

مانی فر اضافه کرد: به منظور حمایت از فرآیند نوسازی مسکن در محدوده ها و محلات هدف بازآفرینی شهری و در راستای تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی اقتصادمقاومتی تسهیلات ودیعه مسکن در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: پرداخت این تسهیلات در راستای رونق بخشیدن به بخش مسکن و ساماندهی حاشیه نشینی و بهسازی بافت های ناکارآمد می باشد.

دبیر ستاد بازآفرینی استان خاطرنشان کرد: محدوده های هدف بازآفرینی شهری شامل بافت های فرسوده میانی، بافت های تاریخی و سایر سکونتگاه های غیررسمی است.

همچنین رافع ناصری فر رییس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز با اشاره به جزئیات این تسهیلات گفت: متقاضیانی که از طریق تجمیع پلاک اقدام به نوسازی و دریافت پروانه ساخت کنند می توانند تسهیلات ودیعه مسکن را با نرخ 4 تا 7درصد دریافت نمایند.

ناصری فر خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات پرداختی حداکثر مبلغ 150میلیون ریال در شهرستان قزوین و 100میلیون ریال در سایر شهرستان های استان می باشد.

وی با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات دو ساله می باشد تاکید کرد:  تسهیلات پرداختی برای هر پلاک تجمیعی به صورت جداگانه می باشد که از طریق بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.

این مقام مسوول در پایان افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند جهت بررسی مدارک و اخذ معرفی نامه به اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و یا شهرداری های سطح استان مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز