مروارید استاندار ایلام :

هماهنگی مناسبی بین مسؤلین ارشد استان برقرار است

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۱:۳۴
کد خبر: ۴۷۷۱۹۱
هماهنگی مناسبی بین مسؤلین ارشد استان برقرار است
از ابتدای برگزاری مراسم اربعین در کربلا معلی و اعزام زائرین ایرانی به این مراسم، سال به سال شمار زائران در حال افزایش بوده است.

به گزارش برنا -  ایلام، محمدرضا مروارید در دیدار با ابراهیم شوشتری- مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور- با ذکر مصادقی از هماهنگی های فی مابین مسؤلین دستگاهها و نهادهای استان، اظهار داشت: هماهنگی مناسبی بین مسؤلین ارشد استان برقرار است و از این ظرفیت برای توسعه استان بهره برداری لازم به عمل می آید.

وی همچنین گفت: چنانچه بین مسؤلین ارشد استان نیز اختلاف نظری وجود داشته باشد، با سعه صدر و تبادل نظر اختلافات را برطرف می نمایند.
استاندار ایلام اضافه کرد: امروز در فضای حقیقی و مجازی استان ایلام، توسعه استان محور اصلی است.
مروارید در بخشی دیگر از اظهارات خود، به موضوع اربعین پرداخت و گفت: از ابتدای برگزاری مراسم اربعین در کربلا معلی و اعزام زائرین ایرانی به این مراسم، سال به سال شمار زائران در حال افزایش بوده است.
وی ابراز داشت: در سنوات گذشته مشکلات زیادی در زمینه مدیریت اعزام زائرین به کشور عراق داشتیم، اما خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب و اقدامات لازم، مشکلات به حداقل ممکن رسیده اند و امکانات و زیرساخت های مناسبی در مهران تدارک دیده شده است.
مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: مجموعه حراست از وسعت و دامنه کاری زیادی برخوردار است.
ابراهیم شوشتری ابراز داشت: حفظ سرمایه های انسانی دستگاههای اجرایی از اهم وظایف حراست می باشد.
وی گفت: نباید نیروهای انسانی در سازمان ها به مشکل برخورد کنند و خدای نکرده به سمت فساد گرایش پیداکنند چون نیروهای انسانی سرمایه های سازمان ها هستند که نظام برای تربیت آنها هزینه پرداخت کرده و وظیفه حراست مراقبت از این سرمایه است.
شوشتری همچنین به دیدار خود از استان ایلام اشاره نمودند و اظهار داشت: در این مدت با تعدادی از فرمانداران، شهرداران و مدیران میانی استاندیدار نموده ام و دیدار از پایانه مرزی و دیدار با مسؤلین شهرستان مهران نیز جزءبرنامه های سفر اینجانب به استان ایلام است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز