نشست مشترک هیات های ورزشی شهرستان شهریار برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۷۷۲۱۵
نشست مشترک هیات های ورزشی شهرستان شهریار برگزار شد
نشست مشترک هیات های ورزشی شهرستان شهریار به منظور بررسی مسایل پیش روی هیات های ورزشی و برنامه ریزی المپیاد استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران؛ این مراسم با حضور احمدعبدالوند رئیس و محمودی معاونت توسعه امور ورزش و رؤسا، نایب رییسان و دبیران هیات های ورزشی برگزار شد.

احمدعبدالوند با اشاره به عملکرد موفق اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: هیات های ورزشی شهرستان شهریار را می توان بازوی توانمند و محرک اداره ورزش و فدراسیون های مربوطه خود دانست که علی رغم وجود کمبودها و مشکلات در برخی مسایل همچنان با انگیزه و توان بالایی در حال پیشبرد و پیشرفت ورزش شهرستان و پرورش استعدادها هستند.

وی در ادامه افزود: با این که ورزش شهرستان همواره جزو برترین استان و حتی کشور بوده و ورزشکاران ما سهم به سزایی در افتخار آفرینی های ملی، بین المللی و جهانی دارند اما امکانات موجود جوابگوی همه نیازهای این عزیزان نیست که هیاتهای ورزشی باید با درایت و مدیریت صحیح ضمن رفع این مشکلات باعث رشد بیش از پیش ورزش استان شوند.

وی در پایان تصریح کرد: از مهمترین وظایف هیات های ورزشی توجه بیمه ورزشکاران و نگاه ویژه به رده های سنی پایه و پرورش استعدادهای رشته های مربوطه خود است که همه باید با جدی گرفتن این مقوله و برنامه ریزی برای آن آینده ای درخشان را برای ورزش شهرستان شهریار رقم بزنیم.

 

همچنین در ادامه این نشست اسفندیار محمودی معاونت توسعه امور ورزش با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت المپیک 2020 خواستار انسجام بیشتر هیات ها در المپیاد ورزشی استان تهران شد.وی همچنین گزارشی از عملکرد هیات ها در مسابقات المپیاد ورزشی در سال گذشته ارائه و خاطر نشان نمود انتظار داریم مسوولان هیات ها نیز با همدلی، همکاری،همت و تلاش بیشتری باعث ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان در سطح استان و کشور شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز