رئیس جهاد کشاورزی اردبیل:

۱۴ میلیارد تومان بدهی جوکاران اردبیل پرداخت شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۷:۱۷
کد خبر: ۴۷۷۲۶۳
۱۴ میلیارد تومان بدهی جوکاران اردبیل پرداخت شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به دنبال پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران، مجموع ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مبلغ بدهی جوکاران استان اردبیل به حساب آنها واریز شد.

به گزارش برنا، عدیل سروی ظهر امروز در جلسه بررسی روند پرداخت مطالبات کشاورزان اردبیل اظهار داشت: به دنبال واریزی کل مطالبات گندمکاران با تلاشهای انجام شده و پیگیریهای جدی مبلغ 14 میلیارد و 800 میلیون تومان از مطالبات جوکاران استان به حسابشان واریز شد.

وی گفت: در نماز جمعه هفته گذشته که امام جمعه محبوب اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه با تشکر از پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران موضوع پیگیری واریز مطالبات جوکاران را مورد تاکید قرار داده بودند با پیگیری‌های به عمل آمده این امر هم محقق شد و یک هزار و 184 نفر به عنوان جوکار کل مطالبات خود را دریافت کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد:‌سعی و اهتمام تمامی دست اندرکاران خرید اعم از تعاون روستایی استان به عنوان مباشر خرید و شرکت پشتیبانی امور دام که در خرید جو نقش عاملیت را بر عهده داشتند شایسته قدردانی است.

سروی تصریح کرد: عملیات خرید جو از 12 خرداد 95 آغاز شده بود که خاتمه آن به 11 مرداد 95 منتهی شد که پس از تامین جو مورد نیاز استان افرادی که از طریق سامانه بورس نسبت به تحویل جو اقدام کرده بودند به مناطق مربوطه حمل شد.

وی افزود: امسال در 10 مرکز خرید در سطح استان کل میزان خرید جو 15 هزار و 30 تن رسید که مبلغ جو خریداری شده هر کیلویی یک هزار و 30 ریال بود که امسال مبلغ خرید تضمینی جو از سوی هئیت دولت برای سال آینده اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز