مدیرکل اداره ورزش وجوانان لرستان :

مجموعه سوارکاری به ورزش لرستان بازگردانده شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۷۷۴۲۳
مجموعه سوارکاری به ورزش لرستان بازگردانده شد
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: با پیگیری های استاندار ورزش دوست لرستان به زودی مجوعه سوارکاری لرستان به استان بازگردانده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، علی یاور عزیزپور گفت: مجموعه سوارکاری خرم آباد در سال 85 با مساحت 77هزار و 589 متر مربع به نام تربیت بدنی وقت بود که در سال 87بدون دریافت هیچگونه بهایی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انتقال سند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بااشاره به نیاز مبرم استان به فضاهای ورزشی و لزوم توسعه و جبران کمبود سرانه ورزشی گفت: از ظرفیت توانمند استاندار برای بازگردان این مجموعه ورزشی کمک گرفتیم.

عزیزپور گفت: جهت بازگرداندن این مجموعه استاندار لرستان به مراتب با وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت کشور مکاتبه کردند و دستگاه ورزش نیز مرتب پیگیربه نتیجه رساندن بحث شد.

وی گفت: درسفر دکتر مناف هاشمی به لرستان ، استاندار با گلایه فراوان از معاونت توسعه، منابع و پشتیبانی خواست تا برای برگردان حق مردم لرستان با وزیر وقت دکتر گودرزی رایزنی کند که خوشبختانه این اقدام انجام شد و با پیگیری های دستگاه ورزش و جوانان، استاندار ورزش دوست لرستان، دکتر هاشمی مناف و مساعدت های وزارت ورزش و جوانان ، به زودی از مجاری قانونی واگذاری مجموعه سوارکاری خرم آباد به اداره کل ورزش و جوانان لرستان انجام خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز