طی مراسمی ؛

سومین دوره ی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استان لرستان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۰۱:۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۷۷۹۱۷
سومین دوره ی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استان لرستان برگزار شد
مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ، مدیر کل ورزش و جوانان ، شهردار خرم آبادو جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در آموزشگاه پسرانه شهدای جهاد شهرستان خرم آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،  دکتر گودرز کریمی فر مدیرکل  آموزش و پرورش  لرستان در این مراسم به نقش ورزش در سلامت و نشاط  جامعه اشاره کرد  و گفت:  یکی از سیاست های آموزش و پرورش توسعه تربیت بدنی و سلامت با رویکرد المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای است .

دکتر گودرز کریمی فر با اشاره به اجرای سومین مرحله از المپیاد ورزشی  درون مدرسه ای در یک هزارو 700آموزشگاه با مشارکت یکصدو بیست و هفت هزار دانش آموز افزود : توفیق در فعالیت های تربیت بدنی و سلامت باید مبتنی بر برنامه باشد تا منتج به نتیجه شود .

کریمی فر توسعه و تجهیز سالن های ورزشی را از سیاست های محوری دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: ورزش نماد سلامت است و کلمه ورزش تلفیقی از کلید واژه های ورزیدگی ، روان آرام ، زندگی سالم و شادابی است . 

  وی تحصیل ،تهذیب و ورزش را شعار آموزش و پرورش لرستان عنوان کردو افزود : اخلاق مداری و آموزش را قوه محرکه ورزش می دانیم .

وی استعداد یابی و کشف استعدادها را یکی دیگر از برنامه های آموزش و پرورش خواندو تاکید کرد : استعدادهای دانش آموزان  در فضایی آرام رشد می کندو شخصیت هم در جریان کامل زندگی شکل می یابد .

کریمی فر بر این نکته تاکید کرد که مصمم هستیم که خوب ورزش کردن و ورزش کردن خوب را نهادسازی و نمادسازی کنیم و تصریح کرد : ورزش یعنی اراده امروز ؛ نیرومندی فردا و طراوت لحظه ها .

  وی در ادامه افزود : ورزش وقت گیر نیست بلکه وقت ساز ، تمرین  تحمل  ها و آرام بخش جسم و روح است .  کریمی فر در ادامه به کلامی از مقام معظم رهبری   استناد کرد که فرمودند :  امر به ورزش امر به معروف است و ورزش زندگی است .

وی در پایان اهداف برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی دانش آموزان ، ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی دانش آموزان و کشف استعدادها و استعدادیابی دانش آموزان اعلام کرد . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز