همزمان با سراسر کشور ؛

زنگ ملی ((مبارزه با استکبار )) در چهار هزار و ۲۰۰آموزشگاه استان لرستان به صدا درآمد

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۸:۲۱:۲۵
کد خبر: ۴۷۷۹۲۳
زنگ ملی ((مبارزه با استکبار )) در چهار هزار و ۲۰۰آموزشگاه استان لرستان به صدا درآمد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از نواخته شدن زنگ ملی ((مبارزه با استکبار ))همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و 200آموزشگاه استان لرستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، محسن یوسفوند    افزود : 13آبان، روزی است که بر تارک آن حوادث بزرگ و سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده و زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است.

وی خاطر نشان کرد : 13آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حذف مظاهر و نمادهای استکبار از جغرافیا و صحنه اداره ایران نقش اساسی ایفا کرد و شاید تاریخ معاصر ما روزی با این درجه از اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشد.

 یوسفوند تاکید کرد : 13آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است. 13 آبان زاد روزانقلابی بزرگتر از انقلاب اول است که امام راحل (ره)  آن‌را انقلاب دوم نامیده است.

وی ادامه داد : 13 آبان روز دانش آموز است، زیرا در چنین روزی دانش آموزان انقلابی توانستند گوهر دانش و آموزندگی را در آیینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خود باختگی را از سیمای مدرسه بزدایند. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در ادامه افزود :  13 آبان سالروز تبعید حضرت امام (ره) ، شهادت  جمعی از دانش آموزان پیرو خط امام (ره)  و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ایجاب می‌کند که دست‌ها و دلهایمان را قوی کنیم و در این روز، مردم خدا جو و استکبار ستیز را همچنان به میدان مبارزه با مظهر استکبار بخوانیم و رسالت دینی و ملی خود را به انجام برسانیم.

یوسفوند در پایان سخنان خود تصریح کرد : زنگ ملی مبارزه با استکبار امروز چهارشنبه راس ساعت 9صبح در مدارس سراسر استان نواخته خواهد شد و راهپیمایی یوم الله 13آبان هم فردا پنجشنبه راس ساعت 9در تمام استان برگزار خواهد شدو دانش آموزان کلاس درس را در خیابانها با مشی ظلم ستیزی و استکبار ستیزی برگزار خواهند کرد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز