فرماندار ویژه شهرستان ری خبرداد

بیمارستانی شبیه بیمارستان میلاد در ری احداث میشود

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۹:۱۱
کد خبر: ۴۷۷۹۴۵
بیمارستانی شبیه بیمارستان میلاد در ری احداث میشود
فرماندار ویژه شهرستان ری در هفتمین نشست شورای اداری شهرستان ری که با حضور دو تن از نمایندگان مجلس برگزار شد، از احداث بیمارستان میلاد2 و واگذاری مسکن مهر به متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور مصطفی کواکبیان و محسن علیجانی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر، بخشداران، شهرداران، دهیاران، مدیران و مسئولان اداری شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار گردید.

جمالی پور با بیان اینکه همدلی و همزبانی بین مردم و مسؤولان بسیاری از مشکلات را برطرف می کند، گفت: برای رسیدن به یک توسعه پایدار همدلی و همزبانی در میان دولت و ملت اهمیت فراوانی دارد چرا که امام خمینی(ره) با این شیوه توانست مردم را علیه طاغوت بسیج کند و در ادامه با همین رویه کشور را در دوران هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رساند.

معاون استاندار تهران در ادامه در خصوص اهمیت شهرستان ری در زمینه های مختلف صنعتی، مذهبی، اقتصادی، تاریخی و … گفت: ری با 17هزار واحد صنعتی اولین شهر صنعتی در استان تهران، به لحاظ فرودگاه امام خمینی و پایانه حمل و نقل کهریزک اولین شهر حمل و نقلی کشور، مرکز انبارهای کشور، پایگاه سیاسی کشور و مهد پرورش مبارزین انقلاب اسلامی است که بیش از 2700 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

جمالی پور با بیان اینکه شهرستان ری در محاصره معضلات تهران قرار گرفته است، تصریح کرد: مردم ری در سالهای گذشته مورد هجمه زیادی از لحاظ محیط زیست، ترافیک و آلودگی هوا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته اقدامات مؤثری در بهبود شرایط این پایگاه تاریخی صورت نگرفته است، ادامه داد: مصوباتی که در سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری مطرح شد از جمله احداث تصفیه خانه در مسیر کانال سرخه حصار و رودخانه فیروزآباد بسیاری از مشکلات مردم ری مرتفع و تحول جدی در اقتصاد کشاورزی ایجاد خواهد کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مردم جنوب تهران نیاز شدیدی به یک بیمارستان فوق تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی دارند، تصریح کرد: طی صحبت هایی که با آقای روحانی در روز عزاداری ایشان در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام داده ایم، قرار است

جمالی پور افزود: زمین این بیمارستان که قابلیت هتلینگ دارد از طرف آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تامین می شود و مطالعات زیرساخت های عمرانی این بیمارستان در حال حاضر انجام شده که بودجه احداث آن از محل فاینانس دولتی تامین خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تا پایان آبان ماه مسکن مهر شهرستان ری تحویل متقاضیان داده می شود، ابراز کرد: شهرستان ری اولین شهرستان استان تهران است که بدون هیچگونه حاشیه ای مسکن مهر متقاضیان را تحویل می دهد.

نماینده دولت در شهرستان ری در بخش دیگری از سخنانش به تخلفات و فاکتورسازی برخی مسؤولان در ادارت دولتی اشاره کرد و افزود: امکانات و بودجه تحت اختیار مسؤولان و مدیران دستگاه های دولتی بیت المال است و استفاده نابجا از آن حق الناس 70 میلیون ایرانی به گردن آن فرد می باشد.

جمالی پور اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید قانون حرف اول را می زند و مسؤولان و مدیرانی که مطابق قانون عمل نمی کنند باید از سیستم دولتی خارج شوند.

وی با اشاره به شرایط نابسامان اقتصادی کشور اذعان داشت: در شرایط فعلی کشور اسراف کردن هیچ توجیهی ندارد و مسؤولان باید از امکانات تحت اختیارشان در جهت رفع مشکلات مردم استفاده بهینه کنند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه هدف ما جلب رضایت مردم است، خاطرنشان کرد: برای برداشتن هر قدمی باید آگاهانه عمل کنیم و در حفظ اموال بیت المال کوشا باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز