فرماندار رومشکان تاکید کرد:

لزوم نهادینه شدن گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه /موجبات توسعه پایدار و رشد همه جانبه شهرستان را فراهم آوریم

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۰:۱۵
کد خبر: ۴۷۷۹۴۹
لزوم نهادینه شدن گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه /موجبات توسعه پایدار و رشد همه جانبه شهرستان را فراهم آوریم
چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان رومشکان به ریاست مهندس درمنان فرماندار رومشکان و با حضور اعضاء ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد .

به گزارش  خبرگزاری برنا ازرومشکان لرستان ؛ چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان رومشکان به ریاست مهندس درمنان فرماندار رومشکان و با حضور اعضاء ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد .

در این جلسه فرماندار رومشکان با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقامتی اقدام و عمل» نکاتی در خصوص اهمیت برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی بیان  کرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ، اقتصاد مقاومتی را نسخه شفا بخش اقتصاد کشور دانست و تاکید کرد : لازم است گفتمان اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه و از ظرفیت و فرصتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده به نحو احسن استفاده کنیم .

درمنان در تبیین اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی گفت : اقتصاد باید مردم محور باشد و تحقق این مهم نیاز به  مشارکت همه ی مردم دارد و بدیهی است که عزم مشترک دولت و مردم می تواند زمینه استفاده از تمام ظرفیت ها را فراهم آورد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه مسئولان و مردم شریف رومشکان بتوانیم این خواسته رهبری را عملیاتی کنیم و با استفاده از ظرفیت های بالقوه شهرستان ،  موجبات توسعه پایدار و رشد همه جانبه شهرستان را فراهم آوریم . بدون شک اجرای درست اقتصاد مقامتی نیازمند داشتن برنامه و پیگیری درست و به موقع است  در همین راستا لازم است مدیران شهرستان بر اساس برش شهرستانی که در اختیار دارند پروژه ها را دنبال و موانع تحقق و اجرائی شدن آنها را گزارش نمایند.

فرماندار در پایان به ظرفیت بسیج در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: با تعامل و همکاری دیگر دستگاهها از جمله جهاد کشاورزی باید موجبات به ثمر رسیدن این طرح ها را فراهم آوریم.

خبر: حسن امرایی - رومشکان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز