کتاب "خانواده آرمانی" به زبان عربی منتشر شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۳:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۹۷۶
کتاب خانواده آرمانی به زبان عربی منتشر شد
کتاب «الاسره المثالیه» تازه ترین اثر منتشر شده از انتشارات سمیع (ناشر فعال شهرستان ری) نوشته امیره وفایی به زبان عربی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،  این کتاب در ٣١٨ صفحه در قطع وزیری با بررسی ابعاد مختلف خانواده آرمانی از منظر قران کریم  وحدیث شریف به زیور طبع آراسته شد.

این کتاب با عنوان "خانواده آرمانی" به زبان فارسی نیز منتشر شده است. در مقدمه کتاب به زبان فارسی آمده است: رویکرد کلی قوانین الهی و توصیه‌های ادیان آسمانی و مذاهب اخلاقی دلالت بر توجه ویژه به ساختار انسان کامل دارد. انسان کاملی که خود هسته اصلی خانواده نمونه است و در پی آن ساختار جامعه نمونه‌ای که در بردارنده‌ی خانواده‌های صالح و پاکی است را شامل می‌شود و از این حقیقت نباید غافل شویم و آن این است که  تلاش تمامی پیامبران و اولیای صالح خدا بر ایجاد امت فاضله‌ای که همانا بازتاب مجموعه‌ای از خانواده‌های فاضل است متوجه گشته است. در ادامه مقدمه کتاب با اشاره به آیاتی از کلام اله مجید افزوده شده است: بر این اساس خانواده اولین خشت و پایه‌های اساسی در ساختار جامعه‌های بشری و منبع تولید کننده‌ی نیروی انسانی است لذا سلامت و سعادت و تکامل جامعه در گرو سلامت و سعادت و کمال خانواده است.

در بخش دیگری از کتاب "خانواده در قرآن وحدیث" تاکید شده است: خانواده یک نظام الهی که از حقیقت فطرت سلیم انسانی پدیدار گشته است و از قاعده و زمینه خلق وایجاد همه افریده‌ها و موجودات نشات گرفته است. خانواده برترین یاری‌گر و کامل‌ترین شیوه جهت برآورده ساختن نیازهای روحی و جسمی و عاطفی و اجتماعی و اقتصادی و تمامی جوانب مادی دیگر فرد می‌باشد و همزمان بهترین وسیله جهت عروج انسان به سوی آفاق کمال روحی و رضوان الهی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز