معاون درمان وزارت بهداشت- درمان و آموزش پزشکی

پیشرفت ۹۰درصدی بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۷۸۱۴۶
پیشرفت ۹۰درصدی بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران
بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت بی بی حکیمه گچساران بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران؛معاون درمان وزیر بهداشت-درمان و آموزش پزشکی به همراه تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان گچساران بازدید کردند.

بیمارستان شهید رجایی، مرکز ام ار آی، مرکز بهداشتی درمانی شهید بشارت، ساختمان های در حال ساخت کلینیک پزشکان، بیمارستان 100 تختخوابی نرگسی و بیمارستان 96 تختخوابی حضرت بی بی حکیمه گچساران از جمله مراکزی بودند که معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آنها بازدید کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت بی بی حکیمه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بهره‌برداری از این بیمارستان وضعیت درمانی شهرستان گچساران را متحول می‌کند.

دکتر آقاجانی افزود: بیمارستان 100تختخوابی نرگسی این شهرستان نیز که پیشرفت فیزیکی کمتری دارد توسط اداره راه و شهرسازی استان در حال ساخت است که امیدواریم با ساخت این بیمارستان و همچنین بیمارستان شرکت نفت، وضعیت خدمات درمانی در این شهرستان به نقطه مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه یک کلینیک درمانی نیز در این شهرستان در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آن وضعیت خدمات سرپایی در این شهرستان بهبود می‌یابد ادامه داد: در زمینه کلینیک‌های شهرستان گچساران، با وجود همه تلاش‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، وضعیت قابل قبول نیست که با راه‌اندازی قریب‌الوقوع این طرح، خدمات کلینیکی بهبود و رضایت‌مندی مردم افزایش می‌یابد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خوشبختانه به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت، اقدامات مثبتی در گچساران رخ داده است گفت: با عزم مجموعه همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان شهید رجایی گچساران به خوبی بازسازی و دستگاه‌های لاپراسکوپی، بخش‌های ویژه جدید و اتاق عمل به این بیمارستان اضافه شده و در حال حاضر از وضعیت نسبتا قابل قبولی برخوردار است.

دکتر آقاجانی با بیان اینکه در حال حاضر پزشکان متخصص در اکثر رشته‌های تخصصی در بیمارستان شهید رجایی گچساران در حال خدمات رسانی به بیماران هستند افزود: بیماران بستری شده در این بیمارستان از خدمات ارائه شده ابراز رضایت می‌کردند، اما هنوز کمبودهایی وجود دارد.

وی ادامه داد: در زمینه تجهیزات نیز دو دستگاه آندوسکوپی و کلونوسکوپی به زودی به بیمارستان شهید رجایی گچساران تحویل داده می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز