اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی جزو دستگاه های برتر و برگزیده انتخاب شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۸:۵۳
کد خبر: ۴۷۸۱۵۸
در ارزیابی عملکرد سال 1394 اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی در بعد شاخص های اختصاصی به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شده است.

اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی جزو دستگاه های برتر و برگزیده استانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، براساس بررسی و ارزیابی به عمل آمده از سوی استانداری آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد سال 1394 اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی در بعد شاخص های اختصاصی به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش های بی دغدغه و اقدامات اثربخش مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی و همکاران دستگاه اجرایی آن مجموعه که بنابر احساس مسئولیت و درک ارزش های اسلامی و انسانی به ارتقای سطح خدمت رسانی مردم عزیز استان اهتمام ورزیده اند با اهدای لوح سپاس از مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

اسماعیل جبارزاده اظهار امیدواری کرد با اتکال به خداوند متعال در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های عالیه دولت تدبیر و امید شاهد بهبود مستمر فرآیندهای انجام کار و توفیق ارائه خدمات بیشتر به مردم شریف استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز