به مناسبت روز ۱۳ آبان:

ندای "مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل" در باقرشهر پیچید

۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۳:۵۵
کد خبر: ۴۷۸۲۱۸
ندای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل در باقرشهر پیچید
روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ ه.ش دانش آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند رو به سوی دانشگاه نهادند تا بار دیگر پیوندشان را با رهبر بت شکن خویش به جهان اعلام نمایند از آن واقعه تاریخی و حماسی 39 سال میگذرد و اینبار باز هم دانش آموزان به همراه مسئولین و مردم شریف و شهید پرور باقرشهر در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، راهپیمایی پرشور دانش آموزان باقرشهر از ابتدای 30 متری امام خمینی (ره) شروع شد در این راهپیمایی آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر ، مهندس استاد فرج شهردار باقرشهر ، سرهنگ موسی پور فرماندهی سپاه ناحیه روح الله (ره) ، حجت الاسلام والمسلمین سمیعی نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله (ره) ، سید ناصر موسوی بخشدار کهریزک ، افضل نیا رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک ، اعضای محترم شورای اسلامی باقرشهر و کهریزک و جمعی از مدیران دیگر از بخشها و ارگانهای دیگر حضور داشتند.

دانش آموزان آینده ساز این مرز و بوم به همراه مردم شریف باقرشهر شعارهایی همچون ‘ ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای’ ، ‘ خامنه ای خمینی دیگر است ، ولایتش ولایت حیدر است’ و ... را سر میدادند تا اسکبار ستیزی خود را به جهانیان برای باردیگر نشان بدهند و در ادامه راهپیمایی پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر در گفتگو با خبرنگار برنا  تشکر ویژه ای از دانش آموزان و مردم داشتند و در ادامه بیان کردند:امروز علاوه بر روز دانش آموز روز مبارزه با استکبار جهانی است و ایشان تاکید کردند که حضور در راهپیمایی 13 آبان یک وظیفه ملی است و حداقل کار ما حضور در این راهپیمایی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز