جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

اخراج ۷۰ هزار مستشار آمریکائی و غربی از کشور/تنها راه ایستادگی در مقابل دشمن، دفاع است

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۴:۲۳
کد خبر: ۴۷۸۴۸۰
اخراج  ۷۰ هزار مستشار آمریکائی و غربی از کشور/تنها راه ایستادگی در مقابل دشمن، دفاع است
جانشین سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه تنها راه ایستادگی در مقابل دشمن، دفاع است، افزود: همان‌طور که قرآن کریم به ما آموخته باید برای مقابله با تهدیدهای دشمن بنیه دفاعی خود را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی 70 هزار مستشار آمریکائی و غربی از کشور اخراج شد که همین موضوع دلیل توطئه‌های آنان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی علیه ایران شده است.

سردار علی فضلی طی سخنانی در رزمایش مدافعان حرم گفت: 13 آبان یادآور فتح لانه جاسوسی آمریکا و انقلاب دوم ملت ایران به تعبیر امام خمینی(ره) است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دارای سه‌ پایه قرآن، عترت و مردم است و مردم به دفاع از دین خدا پیشگام میدان‌های مختلف بوده‌اند و ملت ایران امروز نیز در میدان مقاومت و مجاهدت نقش پررنگی دارند به طوری که حضور آنها در 72 شهرستان کشور و شرکت در رزمایش شهدای مدافع حرم بیانگر این آمادگی است.

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه تنها راه ایستادگی در مقابل دشمن، دفاع است، افزود: همان‌طور که قرآن کریم به ما آموخته باید برای مقابله با تهدیدهای دشمن بنیه دفاعی خود را تقویت کنیم.

 وی اظهار کرد: شکل‌گیری بسیج عمومی در عراق و سوریه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جهان روزبه‌روز در حال گسترش است. وحدتی که در حال حاضر بین همه بسیجیان منطقه وجود دارد منجر به آزادی قدس شریف می‌شود.

فضلی تصریح کرد: امروز ملت ایران در برابر عربده‌های رژیم غاصب اسرائیل و زورگویی‌های آل سعود در منطقه ایستاده است و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سه تفاوت شامل نقش و ظهور ولایت‌فقیه، قانون اساسی مبتنی بر اسلام و دشمن‌ستیزی با ادوار گذشته دارد.

وی یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی 70 هزار مستشار آمریکائی و غربی از کشور اخراج شد که همین موضوع دلیل توطئه‌های آنان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی علیه ایران شده است.

فضلی با اشاره به اینکه شهدای استان لرستان در همه صحنه‌های کشور به‌ویژه دفاع مقدس حماسه خلق کردند و گنجینه‌های این کشور هستند، درباره رزمایش مدافعان حرم اظهار کرد: این رزمایش در چهار قرارگاه شمال، جنوب، شرق و غرب کشور با حضور 343 گردان بسیجی بیت‌المقدس و کوثر در 14 استان کشور روز جمعه از طریق ویدئو کنفرانس با رمز یا محمد رسول الله آغاز شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: این رزمایش به مدت دو روز با حضور 367 گردان از 14 استان ایلام، گیلان، همدان، البرز، لرستان، خوزستان، قزوین، اصفهان، شهرکرد، کردستان، کرمان، کرمانشاه، مازندران و فارس برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز