رئیس فدارسیون ورزش های همگانی کشور

مادران عمود خیمه ورزش کشور هستند

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۶:۱۱
کد خبر: ۴۷۸۵۶۵
مادران عمود خیمه ورزش کشور هستند
مجدآرا افزود: عنصر تحرک و فعالیت ورزشی در هر خانواده ای مادران هستند و اهمیت این مهم باعث شد تا شعار ورزش های همگانی را 'مادران عمود خیمه ورزش کشور هستند' نامگذاری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس فدارسیون ورزش های همگانی کشور در دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان همدان به میزبانی شهر بهار اظهار کرد: عنصر تحرک و فعالیت ورزشی در هر خانواده ای مادران هستند و اهمیت این مهم باعث شد تا شعار ورزش های همگانی را 'مادران عمود خیمه ورزش کشور هستند' نامگذاری کنیم.

وی اضافه کرد: مادران در زندگی می توانند سایر افراد خانواده بویژه فرزندان را به ورزش کردن تشویق کنند و زمینه ساز جامعه ای شاداب، سالم و تندرست باشند.

مجدآرا افزود: تدوین و اجرای شیوه های توسعه ورزشی بانوان و دختران در نظام نامه ورزشی برنامه ششم یکی از رویکردهای اصلی فدراسیون ورزش های همگانی است که توجه جدی به این ضرورت داریم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ورزش همگانی دائمی در استان ها گفت: این طرح در راستای سلامتی پایدار و استمرار فعالیت بدنی و ورزش همگانی و به منظور ایجاد انگیزه در بین آحاد مردم در قالب ایستگا ههای ورزشی اجرایی شده است.

مجدآرا به برگزاری جشنواره المپیک و ورزش های همگانی در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و افزود: این جشنواره در راستای توسعه و گسترش ورزش در بین اقشار مختلف مردم و ایجاد شور و نشاط در بین آنها برگزار شد.

وی افزود: امروزه ورزش های همگانی در تمامی شهرها فعالیت چشمگیر دارد و سعی ما کمک به سالم سازی و تندرستی افراد جامعه است.

مجدآرا در ادامه با تبریک انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: بیان این جمله ورزش ورزش و جوانان کشور که عنوان کردند 'مدیر توسعه و تحول هستم، نه حفظ وضع موجود' نشان از توجه جدی وی به پیشرفت ورزش در تمامی عرصه ها دارد.

وی افزود: سلطانی فر مدیری توانمند و تاثیرگذار است و به طور حتم با سوابق و تجربه لازم در عرصه ورزش می تواند تحول عظیمی را در بخش های مختلف بویژه ورزش همگانی و قهرمانی ایجاد کند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم شهرستان بهار در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گفت: این همایش ها زمینه ای برای تشویق مردم به ورزش و تندرستی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز