خطیب جمعه بجنورد :

استکبار ستیزی ، ماهیت و اساس انقلاب اسلامی

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۰:۴۹
کد خبر: ۴۷۸۶۲۷
استکبار ستیزی ، ماهیت و اساس انقلاب اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت:باید تفکر و خط انقلابی امام (ره) در خصوص دشمنان بدعهد نظام، نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد با اشاره به یوم الله 13 آبان، روز استکبار ستیزی و واقعه تخریب لانه جاسوسی آمریکا گفت: ماهیت و اساس انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی است و باید تفکر و خط انقلابی امام (ره) در خصوص دشمنان بد عهد نظام ، نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان از آمریکا به عنوان دشمن دیرین یاد کرد و گفت: مسئولانی که می گویند پیشرفت کشور در گرو دوستی با آمریکاست بدانند این تفکری غلط است.

وی در ادامه با اشاره به 14 آبان ماه روز شورای فرهنگ عمومی گفت: رسالت شورای فرهنگ عمومی نهادینه کردن فرهنگ دینی انقلاب در جامعه است.

خطیب جمعه بجنورد با بیان اینکه دانش، اخلاق، صنعت، تولیدات و ارزش ها در بستر فرهنگ عمومی جامعه شکل می گیرد، افزود: این فرهنگ عمومی باید رنگ و بوی دیانت داشته باشد و از آنجا که از اولویت های جامعه اسلامی است، مسئولان باید با حساسیت و تدبیر بیشتری به آن توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به سه وزیر پیشنهادی دولت گفت: بهانه ای برای کم کاری برخی مسئولان نیست و باید تعامل بین دولت و مردم بیش از گذشته برقرار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز