مسئول تبلیغات ستاد سرشماری در خلخال:

اطلاعات ۵۰ درصد مردم سراسر کشور در سرشماری میدانی ثبت شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۷۸۸۷۸
اطلاعات ۵۰ درصد مردم سراسر کشور در سرشماری میدانی ثبت شد
مسئول تبلیغات روابط عمومی ستاد سرشماری کشور گفت:اطلاعات ۵۰ درصد مردم در سرشماری میدانی ثبت شد

به گزارش برنا، محمد مبارکی  در نشست با فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 شاهد مشارکت 46 درصدی مردم به شکل اینترنتی در سرشماری بودیم که این امر دور از انتظار و بسیار مطلوب بوده است.

وی افزود: برای نخستین بار بود که در کشور سرشماری به شکل اینترنتی انجام می‌شد که این تجربه بسیار مطلوب و عالی بوده و میزان مشارکت مردمی در این روش سرشماری حتی بالاتر از میانگین جهانی بوده و این امری تحسین‌برانگیز است.

مسئول تبلیغات روابط عمومی ستاد سرشماری کشور با اشاره به میزان مشارکت استانهای مختلف در سرشماری اینترنتی بیان کرد:‌ براساس اطلاعات ثبت‌شده استان سمنان و شهرستان ورزقان بیشترین میزان مشارکت در سرشماری اینترنتی را در سطح کشور داشته‌اند.

مبارکی تبلیغات مناسب و گسترده را عاملی مهم و تاثیرگذار در افزایش آمار ثبت‌نام‌کنندگان در سرشماری اینترنتی در سطح کشور دانست و تصریح کرد: در کنار تبلیغات برای ثبت‌نام اینترنتی، در راستای مشارکت با آمارگیران نیز اطلاع‌رسانی خوبی شده و همین امر سبب همکاری خوب مردم با ماموران سرشماری شده است.

وی با اشاره به روند اجرای سرشماری میدانی در کشور گفت: در حال حاضر سرشماری حضوری به شکل مطلوبی در مناطق مختلف کشور در حال اجرا بوده به طوری که تاکنون بیش از 50 درصد مردم در سرشماری حضوری ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئول تبلیغات روابط عمومی ستاد سرشماری کشور در مورد اجرای سرشماری در استان اردبیل اظهار کرد: در زمینه سرشماری استان اردبیل وضعیت مطلوب و مناسبی داشته که براساس آمارهای موجود مردم شهرستان خلخال با مشارکت 36 درصدی بیشترین میزان ثبت‌نام اینترنتی استان اردبیل در سرشماری را به خود اختصاص داده‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز