درپی انتخاب و رأی اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان در پی انتخاب دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۷:۳۷:۲۴
کد خبر: ۴۷۸۹۲۷
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان در پی انتخاب دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان در پی انتخاب دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیامی حسن انتخاب شایسته دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران را که با رای قاطع وکلای ملت حاصل شد را تبریک گفت.
به گزارش  خبرگزا ری برنا از لرستان،
علی یاور عزیزپور ، مدیرکل ورزش و جوانان استان درپی انتخاب و رأی اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ در پیامی حسن انتخاب شایسته دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران که با رای قاطع وکلای ملت حاصل شد را تبریک گفت.
 
جلسه رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان در مجلس برگزار شد. پس از رأی گیری در صحن علنی مجلس،مسعود سلطانی‌فر با ۱۹۳ رأی موافق به عنوان وزیر ورزش و جوانان رأی اعتماد نمایندگان ملت را بدست آورد.
متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

جناب آقای سلطانی فر،

وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

با سلام و تحیت؛

روز یازدهم آبان بی شک به عنوان نقطه عطفی در تاریخ همکاری دولت و مجلس به ثبت رسید،انتخاب بجا و شایسته حضر تعالی که با رای اکثریت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی صورت گرفت نشان از درایت، کارآمدی و مقبولیت شما داشته و بدون شک تلاش ها ، خدمات و برنامه های متعدد اعلام شده از سوی شما می تواند منشا خیر و برکت و موفقیت ورزش کشور و بویژه در عرصه های بین المللی باشد.

این انتخاب شایسته را به جامعه بزرگ،موفق و سربلند ورزش و جوانان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوار است حضور ایشان منشاء خیر و حمایت مضاعف دولت محترم از ورزش کشور باشد.
 
در پی این انتخاب ، افتخار و سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و هدایت داهیانه نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه ایزد منان خواستارم.
 
اراتمند شما علی یاور عزیزپور
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز