علیرضا لطفی برای حضور در مسابقات آسیایی ژاپن معرفی شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۲:۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۷۹۱۳۲
علیرضا لطفی برای حضور در مسابقات آسیایی ژاپن معرفی شد
سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، 8 وزنه بردار را برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن معرفی کرد
به گزارش برنا- ایلام؛ محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان برای حضور قدرتمند در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا در ژاپن، اسامی 8 وزنه بردار اعزامی به این رقابتها را اعلام کرد.برهمین اساس اسحاق ذعاب و حسین سلطانی در دسته 69 کیلوگرم، تقی آقازاده و احمد احمد نژاد وزنه برداران دسته 77 کیلوگرم، محمد موئدی در وزن 85 کیلوگرم، علیرضا لطفی در دسته 94 کیلوگرم، محمدرضا روشنی و علی داودی دسته 94+ کیلوگرم 8 وزنه بردار اعزامی به ژاپن هستند.

محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات ملی پوشان پس از مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن، تعطیل می شود یا ادامه پیدا می کند، گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا در ژاپن از سرگرفته می شود. بدین ترتیب که مسابقات وزنه برداری قهرمانی سال 2017 نوجوانان جهان در فروردین ماه سال 1396 برگزار می شود و فاصله زیادی تا این مسابقات نداریم دو هفته بعد از بازگشت از ژاپن، در روز 10 آذر ماه اردوی تیم ملی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور رده سنی 13، 14 و 15 سال در ارومیه و رده سنی 16 و 17 سال در مراغه که مدعی حضور در تیم ملی وزنه برداری نوجوانان هستند باید تمریناتشان را ادامه دهند تا 10 آذر ماه به اردوی تیم ملی فرا خوانده شوند. 

مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از 18 تا 26 آبان در شهر توکیوِ کشور ژاپن برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز