معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام:

اقتدار نظام در عرصه های بین المللی مرهون انسجام دولت و ملت است

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۳:۲۴
کد خبر: ۴۷۹۱۵۵
اقتدار نظام در عرصه های بین المللی مرهون انسجام دولت و ملت است
همایش بزرگ پیاده روی اربعین بیانگر حضور پر رنگ محبان امام شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) است و امنیت قابل توجه این کنگره عظیم تیری بر قلب دشمنان اسلام است.

به گزارش برنا-  ایلام، حسین کلانتری  معاون سیاسی امنیتی استانداردر آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام در اردوگاه رزمی بانروشان اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی تفکر بسیجی را بعنوان یک الگوی استکبار ستیزی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نظامی دشمنان در جهان ترویج داده اند.

وی با بیان اینکه تفکر ناب بسیج عاملی مطلوب و موثر برای پیشرفت ایران اسلامی است، ابراز داشت: تبعیت محض مردم ایران اسلامی از ولی فقیه موجب یاس و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و ایجاد همبستگی و همدلی عمیق بین مسئولان و مردم شده است.
کلانتری با اشاره به موضوع اربعین یادآور شد: همایش بزرگ پیاده روی اربعین بیانگر حضور پر رنگ محبان امام شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) است و امنیت قابل توجه این کنگره عظیم تیری بر قلب دشمنان اسلام است.
فرمانده انتظامی استان ایلام هم در این آیین در سخنانی گفت: حضور موفق و مقتدرانه سپاه پاسداران و بسیجیان مدافع حرم توطئه ها و تهدیدهای آمریکا، اسرائیل و عربستان و گروهک های تکفیری را در نطفه خنثی کرده است.
سردار نورعلی یاری افزود: به فرموده رهبری اگر بسیج و سپاه نبودند و مدافعان حرم در مقابل تروریست های داعش و تکفیری نمی ایستادند اکنون باید در داخل مرزهای کشور با دشمن درگیر جنگ می شدیم.
وی با بیان اینکه هوشیاری و بیداری رزمندگان ایرانی و خنثی سازی توطئه های دشمن بیانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است، تاکید کرد: اتحاد مردم و مسئولان دشمن را زبون و خوار کرده است.
سردار یاری یادآور شد: ایران اسلامی بزرگترین قدرت نظامی و امنیتی در منطقه است و پیام این رزمایش نیز اعلام آمادگی بسیجیان ایران اسلامی در برابر هجمه های دشمن و مقابله با استکبار است.
وی اضافه کرد: پیام اینگونه رزمایش ها اینکه ما آماده و مهیای مقابله با توطئه های شوم آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود در منطقه هستیم.
رزمایش بزرگ محرم با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام همزمان با 15 استان کشور روز جمعه با رمز یا محمد رسول الله (ص) در منطقه عمومی بانروشان و 9 اردوگاه سپاه در شهرستان های تابعه استان ایلام در حال برگزاری است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در خصوص این رزمایش گفت: این رزمایش به صورت غیر متمرکز و به استعداد کلی 31 گردان شامل 27 گردان بسیج بیت المقدس ویژه برداران و چهار گردان کوثر ویژه خواهران بسیجی با حضور بسیجیان پایگاه های شهری، روستایی و عشایری عضو گردان انجام می شود.
سردار سید صادق حسینی هدف از برگزاری این رزمایش را تقویت انسجام بسیج در موقعیت های مختلف و دفاع از کوی و برزن و همچنین آمادگی رزمی و دفاعی برای مقابله با تهدیدهای احتمالی دانست که از نیازهای ضروری بسیج به عنوان یکی از ارکان اصلی دفاع از کشور محسوب می شود.
وی اظهار کرد: در این رزمایش عملیات های مختلفی چون کمین، ضد هلی برن، امداد و نجات، تاخیری، باز پس گیری و کنترل مناطق مهم از دشمن فرضی انجام می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز